[WN] Farmers Field Trail, 24 mei, Koekangerveld

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 12:18

We hebben nog maar 5 plaatsjes over! Dus voor degene die twijfelt wordt het opschieten geblazen :D

Jeddah

Re: Farmers Field Trail, 24 mei, Koekangerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 23:25

We hebben deelnemers uit Duitsland, Belgie en Texel!! Naast alle beste mensen gewoon uit het vaste land van Holland natuurlijk! :):)

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-09 22:57

We zitten vol!! Maar we maken nog een wachtlijst aan, omdat de ervaring bij andere evenementen leert dat er helaas vaak toch nog afvallers zijn door pech o.i.d.

Dus aarzel niet als je je nog op wilt geven, wie weet maak je nog een kans!

Uiteraard hebben Paints nog steeds voorrang tot 1 april.

jottum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 11:35

En hoeveel paints heb je nu? :P

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-09 11:56

11! Dus toch nog 1/3! :D

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 14:43

Dus voor iedere paint die zich meldt, valt er een niet paint af en komt op de wachtlijst met mensen met niet paints die op hun beurt weer een plaats opschuiven?
Gaat dat bij de Ntr ook zo, eigenlijk? Volgens mij hadden ze daar een vast aantal plaatsen beschikbaar voor Paints?

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 14:45

Jep, en dat tot 1 april. daarna niet meer hoor ;)

Volgens mij hadden ze net zoiets bij de NTR, maar zij hebben hun startlijsten al bekend gemaakt dus die datum is verstreken.

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 14:53

sflj schreef:
Volgens mij hadden ze daar een vast aantal plaatsen beschikbaar voor Paints?
Klopt en na een bepaalde datum kwamen die vrij voor iedereen......

Zeg, dat "vrij drinken" voor vrijwilligers..........zit daar ook sterke drank bij? Mummelmann of zo..... O:)

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 14:57

Hm, da's toch een verschil. ;) Àls zich er op tijd genoeg Paints aanmelden, komen er dus geen anderen itt bij de Ntr.

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-09 15:10

Sflj, dat komt omdat we nu eenmaal dit jaar aangeboden hadden het voor de Paints te organiseren, vanwege hun 15 jarig bestaan. Aangezien er (helaas) niet veel leden enthousiast bleken, zijn er gelukkig wel een heleboel plaatsen vrij voor de andere rassen!
De NTR heeft de keus gemaakt het op een andere manier in te vullen, wat ze vrij staat uiteraard! ;)
Voor ons leuk dat we toch een aantal Paints hebben kunnen trekken en zelfs ook mensen die normaal niet op shows komen. Voor die groep vonden we het extra leuk om eens wat te doen!

Volgend jaar doen we het gelijk open voor alle rassen en heeft iedereen dus evenveel kans! Onee! De vrijwilligers van dit jaar hebben dan voorrang! Dus ook dan doen we weer aan voortrekkerij :+
Edit: Er bestaat een kans dat we volgend jaar meer deelnemers laten starten! We wilden het dit jaar op safe spelen, aangezien we het allemaal voor het eerst doen en het allemaal wel moet lopen die dag! :)

Sorry PK, geen MM (of andere sterke drank) ;)

jottum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 15:50

SW, hoe zit dat met de aanhang van vrijwilligers? I.v.m.de bbq :D

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 20:13

O het was ook niet direct als kritiek bedoeld hoor. ;)
Ik zou het persoonlijk anders doen misschien en ik snap je verhaal wel mbt het jubileum enzo.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 20:24

Het was ook moeilijk te bedenken wat de beste manier was sflj :j Je kan het moeilijk ter ere van de Paints doen en dan Paints geen voorrang geven, maar maak je niet druk hoor, moeten wel heeeeeel veel Paints bijkomen wil jij van het lijstje afvallen :D

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 09:32

O het ging/gaat me niet om mijn plaats hoor. ;) En natuurlijk snap ik dat je er ter ere van het jubileum paints bij wilt hebben maar ik vroeg me gewoon af of ik het zo zou doen als ik iets zou organiseren (voor de Appaloosaclub, bijvoorbeeld ;) )

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 11:53

Oh ja joh? Hebbie wat in de planning voor de Appie's? :D ;)

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-09 12:01

Nou, vertel! Hoe zou jij het doen? :D

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 12:18

Als er geen voorwaarden zijn ten aanzien van een erkenning door de rasvereniging (wat bij de NTR wel het geval is) zou ik géén voorrang geven bij inschrijving maar een speciaal voor die groep deelnemers een extra of ander aandenken regelen die specifiek met dat ras/die rasvereniging te maken heeft. In dit geval bv een mooie oorkonde van de DPHC, getekend door het bestuur oid......

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 12:39

Ohhh! nu weet ik waar sflj op doelt denk ik! De Appy's zijn volgens jaar ookjarig! :):)

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-09 12:46

Kan ook inderdaad! (wat PK zegt ;) )

Maar wij willen helemaal geen erkenning van wie dan ook. We wilden gewoon eens iets origineels organiseren. Omdat het ons zelf zo leuk lijkt om dat te doen, dachten we: Iemand moet dan ook beginnen, dus waarom wij niet?
Hopelijk volgen er meer die zoiets willen organiseren, want wij willen toch zelf ook eens meedoen :D

Omdat we de Paints een warm hart toedragen dachten we dat het leuk zou zijn om zoiets unieks (als ik het zo even onbescheiden mag noemen) voor hen te organiseren, zodat er, buiten de megashow straks in Wanroij, ook wat zou zijn voor de meer recreatieve Paint liefhebber, waar de club toch het meedendeel uit bestaat, als je de ledenlijst bekijkt.

Dus optimistisch hoop je dan dat je uit die club met meer dan 200 leden, er toch wel 30 zullen zijn die meedoen!
Nu dat niet zo blijkt vinden we het eigenlijk heel erg leuk dat we toch zo'n veelzijdig deelnemersveld hebben, met allerlei rassen! Dit is ook zeker iets wat we in de toekomst mee gaan nemen, bij de organisatie. Maar wie A zegt, moet ook B zeggen en dus houden we ons aan de belofte wat betreft de Paints. ;)

Want ik vind toch, dat als je iets voor een club organiseert, je die 'leden' toch ook voorrang moet bieden wat betreft deelname.
Het lijkt me niet dat je wat voor een club wilt doen zoals wij voor de Paints en Sflj misschien voor de Appaloosa's, je dan zegt: oh, maar iedereen heeft net zoveel kans hoor, kom maar op met zijn allen! Dan kun je het net zo goed niet voor die club doen, want dat is dan een wassen neus. :j

En bij ons krijgen alle deelnemers een gaaf aandenken mee, das wel zo leuk voor de 'niet Paints', toch? :+ Maar ik snap je punt hoor PK!

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 12:53

Jeddah schreef:
Ohhh! nu weet ik waar sflj op doelt denk ik! De Appy's zijn volgens jaar ookjarig! :):)
Ja! 20 jaar al +:)+

Standpunten begrijp ik wel hoor, het is alleen nu zo dat het net lijkt of de paints overal voorrang krijgen omdat de FFT en de NTR dit beide toevallig zo hanteren en ze ook beide vlak achter elkaar verreden worden. Da's eigenlijk gewoon puur toeval :j

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-09 12:57

Dat komt blijkbaar doordat er dan toevallig net even meer Paintliefhebbers iets organiseren dan andere liefhebbers :D ;)

Maar volgend jaar vast de Appaloosa's met hun jubileum!! 20 Jaar! Das niet niks, daar moet toch ook iemand iets voor gaan organiseren! (en nee, ik voel me niet geroepen :o :+ )

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 13:31

SusanW schreef:
Kan ook inderdaad! (wat PK zegt ;) )

Maar wij willen helemaal geen erkenning van wie dan ook. We wilden gewoon eens iets origineels organiseren. Omdat het ons zelf zo leuk lijkt om dat te doen, dachten we: Iemand moet dan ook beginnen, dus waarom wij niet?
Hopelijk volgen er meer die zoiets willen organiseren, want wij willen toch zelf ook eens meedoen :D

Omdat we de Paints een warm hart toedragen dachten we dat het leuk zou zijn om zoiets unieks (als ik het zo even onbescheiden mag noemen) voor hen te organiseren, zodat er, buiten de megashow straks in Wanroij, ook wat zou zijn voor de meer recreatieve Paint liefhebber, waar de club toch het meedendeel uit bestaat, als je de ledenlijst bekijkt.

Dus optimistisch hoop je dan dat je uit die club met meer dan 200 leden, er toch wel 30 zullen zijn die meedoen!
Nu dat niet zo blijkt vinden we het eigenlijk heel erg leuk dat we toch zo'n veelzijdig deelnemersveld hebben, met allerlei rassen! Dit is ook zeker iets wat we in de toekomst mee gaan nemen, bij de organisatie. Maar wie A zegt, moet ook B zeggen en dus houden we ons aan de belofte wat betreft de Paints. ;)

Want ik vind toch, dat als je iets voor een club organiseert, je die 'leden' toch ook voorrang moet bieden wat betreft deelname.
Het lijkt me niet dat je wat voor een club wilt doen zoals wij voor de Paints en Sflj misschien voor de Appaloosa's, je dan zegt: oh, maar iedereen heeft net zoveel kans hoor, kom maar op met zijn allen! Dan kun je het net zo goed niet voor die club doen, want dat is dan een wassen neus. :j

En bij ons krijgen alle deelnemers een gaaf aandenken mee, das wel zo leuk voor de 'niet Paints', toch? :+ Maar ik snap je punt hoor PK!

Ik kreeg door de enthousiaste aankondigingen het idee dat het open voor iedereen was, zeg maar. En dat is dus eigenlijk niet zo, alleen als er plaatsen over blijven. ;)
Ik zou het ofwel alleen voor paints doen, maar dat houdt een risico in dat je niet genoeg krijgt, met alle gevolgen van dien, óf zoals bij de Ntr; een vast aantal plaatsen reserveren, de rest open laten voor iedereen en bij het niet invullen de wachtlijst aanspreken.
Maar een super initiatief hoor!! :) en ik snap best dat je, zeker als het de eerste x is, niet overal aan kan denken enzo.

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 13:39

SusanW schreef:
We wilden gewoon eens iets origineels organiseren...
Dat is best wel gelukt! +:)+
SusanW schreef:
Omdat het ons zelf zo leuk lijkt om dat te doen, dachten we: Iemand moet dan ook beginnen, dus waarom wij niet?
........en daar ben ik ook heul blij om! *\o/*

Ach, ik had ook wel de gedachte waarom nou wéér die Paints..... :roll: De regel dat vrijwilligers volgend jaar voorrang hebben vind ik erg goed en zou van mij bij ieder evenement doorgevoerd mogen worden. Volgens mij zijn er inmiddels meer vrijwilligers in Westernlandje dan ruiters.....en het zijn altijd dezelfde ruiters die je nooit als vrijwilliger ziet! 8-)

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-09 14:47

@ sflj, we zijn er vanaf het begin open in geweest hoor, dat de Paints voorrang hadden, maar dat alle andere rassen én rijstijlen welkom waren! ;)

En waarschijnlijk leren we een heleboel dit jaar, wat we de volgende keer anders moeten/gaan doen :j We doen het tenslotte allemaal voor het eerst :o

@ PK, dank je! Leuk dat je dat zegt :j
Het zijn inderdaad steevast dezelfde mensen die gelijk enthousiast roepen: Ik kom helpen! En ook dezelfde die het laten afweten. Het zal wel zo blijven ;)
Maar nu hoop ik wel dat alle vrijwilligers van dit jaar die volgend jaar starten, vervangen kunnen worden door de groep die nu rijdt en níet vrijwilligt! :P Anders hebben we toch een probleempje :=

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 16:11

sflj schreef:
Ik kreeg door de enthousiaste aankondigingen het idee dat het open voor iedereen was, zeg maar. En dat is dus eigenlijk niet zo, alleen als er plaatsen over blijven. ;)
Ik zou het ofwel alleen voor paints doen, maar dat houdt een risico in dat je niet genoeg krijgt, met alle gevolgen van dien, óf zoals bij de Ntr; een vast aantal plaatsen reserveren, de rest open laten voor iedereen en bij het niet invullen de wachtlijst aanspreken.
Maar een super initiatief hoor!! :) en ik snap best dat je, zeker als het de eerste x is, niet overal aan kan denken enzo.

Nah... -O- heb je helemaal niet op onze site gekeken en gelzen dan?? ^)

En ook niet die van de NTR?? :D Want daar staat toch :?
Citaat:
Dit is tevens een officiële APHA trailride, dat betekent dat mensen met een Paint tot 23 maart voorrang hebben, wat niet betekend dat je zonder paint niet kunt inschrijven!