Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jeddah schreef:Ja! 20 jaar alOhhh! nu weet ik waar sflj op doelt denk ik! De Appy's zijn volgens jaar ookjarig!
SusanW schreef:Kan ook inderdaad! (wat PK zegt)
Maar wij willen helemaal geen erkenning van wie dan ook. We wilden gewoon eens iets origineels organiseren. Omdat het ons zelf zo leuk lijkt om dat te doen, dachten we: Iemand moet dan ook beginnen, dus waarom wij niet?
Hopelijk volgen er meer die zoiets willen organiseren, want wij willen toch zelf ook eens meedoen![]()
Omdat we de Paints een warm hart toedragen dachten we dat het leuk zou zijn om zoiets unieks (als ik het zo even onbescheiden mag noemen) voor hen te organiseren, zodat er, buiten de megashow straks in Wanroij, ook wat zou zijn voor de meer recreatieve Paint liefhebber, waar de club toch het meedendeel uit bestaat, als je de ledenlijst bekijkt.
Dus optimistisch hoop je dan dat je uit die club met meer dan 200 leden, er toch wel 30 zullen zijn die meedoen!
Nu dat niet zo blijkt vinden we het eigenlijk heel erg leuk dat we toch zo'n veelzijdig deelnemersveld hebben, met allerlei rassen! Dit is ook zeker iets wat we in de toekomst mee gaan nemen, bij de organisatie. Maar wie A zegt, moet ook B zeggen en dus houden we ons aan de belofte wat betreft de Paints.![]()
Want ik vind toch, dat als je iets voor een club organiseert, je die 'leden' toch ook voorrang moet bieden wat betreft deelname.
Het lijkt me niet dat je wat voor een club wilt doen zoals wij voor de Paints en Sflj misschien voor de Appaloosa's, je dan zegt: oh, maar iedereen heeft net zoveel kans hoor, kom maar op met zijn allen! Dan kun je het net zo goed niet voor die club doen, want dat is dan een wassen neus.![]()
En bij ons krijgen alle deelnemers een gaaf aandenken mee, das wel zo leuk voor de 'niet Paints', toch?Maar ik snap je punt hoor PK!
SusanW schreef:Dat is best wel gelukt!We wilden gewoon eens iets origineels organiseren...
SusanW schreef:........en daar ben ik ook heul blij om!Omdat het ons zelf zo leuk lijkt om dat te doen, dachten we: Iemand moet dan ook beginnen, dus waarom wij niet?
sflj schreef:Ik kreeg door de enthousiaste aankondigingen het idee dat het open voor iedereen was, zeg maar. En dat is dus eigenlijk niet zo, alleen als er plaatsen over blijven.
Ik zou het ofwel alleen voor paints doen, maar dat houdt een risico in dat je niet genoeg krijgt, met alle gevolgen van dien, óf zoals bij de Ntr; een vast aantal plaatsen reserveren, de rest open laten voor iedereen en bij het niet invullen de wachtlijst aanspreken.
Maar een super initiatief hoor!!en ik snap best dat je, zeker als het de eerste x is, niet overal aan kan denken enzo.
Citaat:Dit is tevens een officiële APHA trailride, dat betekent dat mensen met een Paint tot 23 maart voorrang hebben, wat niet betekend dat je zonder paint niet kunt inschrijven!