Geplaatst: 16-02-09 09:40
oooh jaa nu weet ik het weer! die fjord die al zoveel kon en zo heel mooi rustig in de lope ging. (waarbij die van mij nog stampt als een olifant whahahaha) geduchte tegenstanders dus hahah
M_en_M
Geplaatst: 09-03-09 11:29
Heb een vraagje hoe laat begint die ride eignelijk , heb er wel al heel veel zin in maar dan kan ik dattegen onze chauffeur zeggen hihihi En vind ook nergens geloof ik een tijd of heb ik er overheen gekeken??
piggeljay
Geplaatst: 09-03-09 11:53
je krijgt vanzelf een mail waarin staat hoe laat je van start gaat. ze laten jullie starten 2 aan met telkens een tussen poos van ik meen 3 of 5 minuten. dus even 1 week voor de trail je mail in de gaten houden.
Romkabouter
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-09 12:21
De exacte starttijd moeten we nog bepalen. Sowieso zal er tussen de eerste en de laatste start ongeveer 2 uur zitten.
jaaa haha ik ben ook wel benieuwd wanneer we te horen krijgen hoe laat we kunnen starten want ik ben afhankelijk van een lift van mijn boer en die is weer afhankelijk van de voertijden van ons vee... dus als het onder voertijd is zouden wij al eerder moeten vertekken. bijv de avond ervoor en moet ik nog een stalletje huren of een andere lift zoeken die mij wel op de goeie tijd kan brengen...
tricky wonder stuur dan even een mailtje naar de organisatie met de tijd die absoluut onmogelijk is en de uitleg erbij 9(e kunnen niet met iedereen rekening houden namelijk) de startlijst zal pas na 26 maart gemaakt worden, dit ivm paints die tot die tijd voorrang hebben.
trickywonder
oooh dat kan natuurlijk ook. Maar ik dacht ik wacht het gewoon af en pas mij wel aan. Een dag eerder of wat uurtjes eerder brengen zou wat ons betreft geen probleem zijn, heb ik ook al wel eens gedaan. maar het is wel handig om van te voren te weten hoe of wat ik moet regelen. 26 maart is vroeg zat hoor, dan hebben we nog 3 weken de tijd toch?