Gave foto's Sjoert! As always

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bizzybijtje schreef:Als eerste heb je echt een prachtig paard!
En ten tweede was dat me opviel dat je echt ontzettend vriendelijk met de stang omgaat!
Maar lijkt het nou, of heeft je paard een beetje haast in die pirouette? Of lijkt dat nou maar zo op de foto?
Op de 1e foto mag het achterbeen nog ietsjes meer meekomen.
Ga zo door, en succes in ZZ-L
Oakland1990 schreef:Super leuk dier zeg! Maar ligt je been in galop niet erg ver naar achteren? Hoe oud is ie?
snater schreef:Mooi plaatje hoor, ook de fotograaf heeft goed zijn best gedaan! Ik heb alleen het idee dat het achterbeen in draf meer onder moet komen. Het komt wel (heel goed zelfs) van de grond maar zou meer naar voren moeten grijpen. In het toerijden in galop gaat dat wel goed, daarom viel het me ook op. De eerste pirouettefoto ziet er erg goed uit, de tweede lijk je sprong te verliezen? Maar dat is moeilijk te zien dus wil er niet teveel woorden aan vuil maken. Verder ziet je aanleuning er erg netjes uit en je zit ook mooi. Misschien je onderbenen iets naar voren zodat ze goed los blijven je lekker in je nieuwe zadel kunt relaxen
LuckySil schreef:Wat een geweldig paard zeg! Je hebt hem echt super aan het lopen!
En je houding :-0 Ben zwaaaar jalours
Ik zat net trouwens stiekem in je profiel te spiekenMaar zit jou vriend niet in hollandse krijgers ofzo? (zo'n tv programma)