[WN] DUtch Summershow 2009

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-09 16:42

arnoldus schreef:
Waarom wordt er weer niets voor de jeugd georganiseerd, zo kunnen we nooit ervaring opdoen.

Zowel bij de WRAN als de AQHA, waarvoor ben ik eigelijk nog lid....

Even voor de duidelijkheid Arnoldus.
Dat er bij de Dutch Summershow geen jeugdklassen worden uitgeschreven, daar kan de WRAN of enig andere vereniging iets aan doen. Dat is de beslissing van de organisatie, in dit geval de SWRN.
De reden dat er geen jeugdklassen zijn uitgeschreven is tijd. Het programma zit overvol, er kan niets meer bij.
Maar.................................. de SWRN bestaat dit jaar 15 jaar en werkt aan een leuke verrassing voor alle jeugdruiters om dit te vieren!!
We houden het nog even geheim, anders is het geen verrassing meer! :Y) :P :D ;)

REGINA76

Re: DUtch Summershow 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 01:35

dropje.
ga even kijken vd planning misschien kunnen we samen stal delen.
start wran en paint onderdelen.
heb nog niet gekeken wat er allemaal te starten valt voor mij.
ga voor de showmanship wran en overige rassenshow in hand trail de rest moet ik even zien.

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 14:42

Elke keer als ik de site van de de SWRN open, krijg ik alleen de foto's te zien en voor de rest allemaal rode kruisjes.
De tekstvlakken krijg ik niet in beeld, dus ik zie ook geen programma ed. Hebben jullie hier meer vragen over gekregen?

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 17:45

dan open je het programma niet via internet explorer en waarschijnlijk via Mozilla... En hier kan ik jammer genoeg niets aan veranderen. Ik heb op mijn pc geen programma's staan die zowel explorer als mozilla ondersteunen voor het onderhouden en ontwerpen van de site...als je via explorer kijkt moet het wel lukken.

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 17:49

Zat je soms op je werk MF? Op de openingspagina staat ook Rob_H.......dus moet je je zachte-G-filter even uitzetten.........

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 17:59

En ik maar denken dat ziet niemand 8-)
Er zijn trouwens progjes te downloaden waarmee je kunt switchen tussen FF en IE vensters

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 18:04

Jan: Op zaterdag zijn er meer dan 50 onderdelen, op zondag rond de 35. Is er dan echt geen optie om enkele youth onderdelen toe te voegen?

Ben trouwens benieuwd naar die verrassing :)

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 18:09

Rob_H schreef:
En ik maar denken dat ziet niemand 8-)
Dat klopt......ik ben ook niemand! :7

Nou, ik herkende Sam het eerst.......en het was niet Sandra die er op zat dus bleef er niet veel over. Wel weer goed dat je hoofd er niet op staat toch? Zijn die foto's nou zo platgedrukt?

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 18:26

Ja de foto,s zijn artistiek aangepast :o Mijn hoofd stond er niet na om erop te staan 8-)
Trouwens voor de FF gebruikers onderstaand een simpele addon die het mogelijk maakt om in FF een IE site te bekijken met een muisklik

https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/35

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-09 19:44

Niels schreef:
Jan: Op zaterdag zijn er meer dan 50 onderdelen, op zondag rond de 35. Is er dan echt geen optie om enkele youth onderdelen toe te voegen?

Wil je zondagavond om 23.00uur naar huis? ;)

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 20:04

.......dan is-ie om 23.10u al thuis.........maar de rest van de deelnemers pas maandag!

Niels Jij hebt nog een heel leven voor je, die oudjes zijn misschien al aan het aftellen, gun ze ook wat! :D

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 23:25

shellybelly schreef:
dan open je het programma niet via internet explorer en waarschijnlijk via Mozilla... En hier kan ik jammer genoeg niets aan veranderen. Ik heb op mijn pc geen programma's staan die zowel explorer als mozilla ondersteunen voor het onderhouden en ontwerpen van de site...als je via explorer kijkt moet het wel lukken.
Ik open gewoon via internet explorer. Ik heb het nu op diverse computers geprobeert en overal hetzelfde zowel thuis als op m'n werk. Ik snap er niets van, alleen de foto's worden geopend. Ik zal wel ff raad vragen aan een bekende IT-bokker :D

RedKing

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 09:19

Citaat:
Ik open gewoon via internet explorer. Ik heb het nu op diverse computers geprobeert en overal hetzelfde zowel thuis als op m'n werk. Ik snap er niets van, alleen de foto's worden geopend. Ik zal wel ff raad vragen aan een bekende IT-bokker :D

ik heb daar ook last van op mijn laptop. op mijn vaste computer kan ik wel alles zien. Ik heb naar de verschillende instellingen gekeken maar zag niet waar het aan kon liggen. Mocht de IT-bokker een oplossing weten, geef je het dan even door?

sliding

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 13:58

RedKing schreef:
Citaat:

ik heb daar ook last van op mijn laptop. op mijn vaste computer kan ik wel alles zien. Ik heb naar de verschillende instellingen gekeken maar zag niet waar het aan kon liggen. Mocht de IT-bokker een oplossing weten, geef je het dan even door?

Zoon gevraagd, hier zijn antwoord.
Het probleem is waarschijnlijk dat je Adobe Acrobat Reader niet hebt geïnstalleerd. om de text te lezen moet je die downloaden en installeren, hier is de link om hem te installeren http://get.adobe.com/nl/reader/
als je hem hebt geïnstalleerd, moet je internet explorer opnieuw opstarten (dus gewoon sluiten en opnieuw openen)
Het is een gratis programma. :D

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 16:11

Pannenkoek schreef:
.......dan is-ie om 23.10u al thuis.........maar de rest van de deelnemers pas maandag!

Niels Jij hebt nog een heel leven voor je, die oudjes zijn misschien al aan het aftellen, gun ze ook wat! :D

Mooi verwoordt PK! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 16:18

Pannenkoek schreef:

[***] Jij hebt nog een heel leven voor je, die oudjes zijn misschien al aan het aftellen, gun ze ook wat! :D

He, ik ben ook aan het aftellen, nog maar 2 jaar youth starten.

Jullie kunnen de halter ook schrappen, dat éne puntje meer of minder maakt bij de aftellende ouderen ook niet uit. :+

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 16:30

Wel vriendelijk blijven he Niels! :D
Alleen dit jaartje nog en dan zul je géén last meer van me hebben, dus laat me nou nog effies lol hebben :D :7

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 18:27

Niels schreef:
Pannenkoek schreef:

Jullie kunnen de halter ook schrappen, dat éne puntje meer of minder maakt bij de aftellende ouderen ook niet uit. :+

:oo

EllyStel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 18:53

van ons moet je het hebben heh dropje2. !!!!!

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 21:35

Niels schreef:
Pannenkoek schreef:

Wat ga je dan mee brengen voor die open APHA allrounder??? :+ Want die zal toch echt de halter moeten starten...denk niet dat je veel in te brengen hebt Niels. Maar daar heb je nog 2 jaar voor ;) De oudjes zijn zo slecht nog niet....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 21:41

Het is ook niet erg serieus bedoeld hoor Sheila ;)

Enfin, als het programma zo blijft dan start ik gewoon de L2 trail en L2 reining. Ga ik de rest van de dagen bakrandhangen.

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 22:01

sliding schreef:
RedKing schreef:

Zoon gevraagd, hier zijn antwoord.
Het probleem is waarschijnlijk dat je Adobe Acrobat Reader niet hebt geïnstalleerd. om de text te lezen moet je die downloaden en installeren, hier is de link om hem te installeren http://get.adobe.com/nl/reader/
als je hem hebt geïnstalleerd, moet je internet explorer opnieuw opstarten (dus gewoon sluiten en opnieuw openen)
Het is een gratis programma. :D
Dat is het niet hoor Sliding. Ik heb gewoon Abode op m'n PC. Gelukkig kan ik de mail die ik heb gekregen van de SWRN wél openen. Het is alleen op de site. Ik heb gewoon IE 7, dus daar ligt het niet aan volgens mij. Nja, ik kom er wel uit, het is nog niet zover ;)

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 23:34

Suc6! Ben niet zo'n whizkid, dus kan je niet helpen.

Niels: Ik ook niet hoor ;)

EllyStel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 18:19

dankjewel Sheila!!!

CZpaint_av

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 19:11

Als de indeling van de dagen zo blijft kan ik toch starten op vrijdag bij de WRAN. Heb die dag vrij gekregen (sluit gewoon het kantoor een dag) +:)+
Zaterdag en zondag wel werken als vrijwilliger op een internationale arabieren show maar dat geeft niet. Iedereen die een show/wedstrijd organiseert is blij met alle vrijwilligers die ze kunnen krijgen en een rekenkamer is op iedere show/wedstrijd erg belangrijk..... ;)