I know....... Maar ik ben altijd wat stiller als ik mensen niet ken, ik kom vanzelf wel los, maar duurt iets langer bij mij. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
I know....... Maar ik ben altijd wat stiller als ik mensen niet ken, ik kom vanzelf wel los, maar duurt iets langer bij mij.
Tja, ik heb het in het begin nooit zo op totaal vreemde mensen en zeg dan gewoon niks

Blesje_Love schreef:Er zijn paddocks waar ze in kunnen, ook kun je bijvoorbeeld met je pony gaan stappen/grazen.
In principe ligt er gewoon stro in de stallen, als je je paard op zaagsel wilt hebben, heb je een dierenartsverklaring nodig.
Met voeren was het vorig jaar een heel gedoe, ze hebben geen 1x goed gevoerd bij mij.
Ik had eigen voer, dus ik weet niet wat ze standaard geven.

Ashley__ schreef:Er zijn 2 grote zandpaddocks waar je pony of paard in kan zetten (niet zo héél lang, ivm dat anderen dat natuurlijk ook willen). En je kunt idd met ze grazen en wandelen. Voor de rest staan ze op stal.

Blesje_Love schreef:Ze waren ervan overtuigd dat ze mijn slobber droog moesten geven
Ze gaven dus elke x poeder, terwijl ik gewoon een emmer met nat voer klaar had staan
Deden ze dat weer goed, gaven ze het 3x op een dag terwijl het maar 1x hoefde. De rest mocht ze gewoon voer van daar, ach elke keer was er weer wat aan de hand
Dus als ik nu ga, nóg beter op het kaartje zetten en even met de voerjongens praten vantevoren
Anoniem schreef:Ashley__ schreef:Er zijn 2 grote zandpaddocks waar je pony of paard in kan zetten (niet zo héél lang, ivm dat anderen dat natuurlijk ook willen). En je kunt idd met ze grazen en wandelen. Voor de rest staan ze op stal.
nee snap ik dat ze niet heel lang in de padock kunnen. Bij noble is het belangrijk dat hij s'ochtends even een keer lekker los kan rennen zodat zijn energie er even uit is
Wel om verschillende tijden, de ene keer heb je vrij vroeg, de andere keer aan het eind van de ochtend