Echt fantastisch dat je dit doet, en wat leuk dat je al zo'n goede band begint te krijgen! Toppie van je, ben heel erg benieuwd hoe ze er dadelijk in de zomer uit ziet. Weet je hoe oud ze ongeveer is?
edit: had t al gevonden in je openingspost
Evaaa_
Geplaatst: 04-02-09 13:07
Ik blijf maar foto's posten hoor Ivonka hier op bokt heeft vorige week nog wat mooie plaatjes van Donna geschoten.
Wat is ze ontzettend opgeknapt zeg! Je herkend haar eigenlijk niet meer terug, als je vergelijkt met de foto's enkele pagina's terug van toen je haar op ging halen. Ik wens je nog veel plezier met Donna, ze heeft het goed getroffen!
Amyc
Geplaatst: 06-02-09 20:49
jeetje, wat is ze opgeknapt. ik volg dit topic al vanaf het begin, van een hoopje ellende naar een lekkerding.
Wat word ze mooi zeg !!! ze gaat er egt erg goed uitzien ! ik ben nu al benieuwet naar de volgende foto's !
Josefien
Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-09 09:55
als er iemand is die haar graag een nieuw en blijvend goed tehuis kan geven, dan mag ze tegen de gemaakte kosten (behalve de kosten van de gekochte trailer, dan hè )daar naar toe, liefst iemand die ment. Ik heb haar opgehaald om haar weg te halen waar ze stond, maar wel met in mijn achterhoofd dat ik iemand voor haar ga zoeken als ze weer opgeknapt is!