dat ik mijn stijgbeugels kwijt ben is idd niet mijn fout
en dat ze permanent op stal staat en mager is ook niet,, maar verder ...Vergeet het koppige koppie niet erbij te denken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dat ik mijn stijgbeugels kwijt ben is idd niet mijn fout
en dat ze permanent op stal staat en mager is ook niet,, maar verder ...
arnjojo schreef:Ga toch weg... Heb jij een bord voor je kop?? VEILIGHEID!! Dan maar een keer heel duidelijk, je kan niet rijden. Ga niet op dit paard rijden voordat je kan rijden. Je verpest eht paardje!!!
En btw je onderschrift staat er niets voor niets ofwel? Shauni schreef:arnjojo schreef:Ga toch weg... Heb jij een bord voor je kop?? VEILIGHEID!! Dan maar een keer heel duidelijk, je kan niet rijden. Ga niet op dit paard rijden voordat je kan rijden. Je verpest eht paardje!!!
wat ben jij een achterbakse trut. sorry dat ik het zeg maareuh kan jij wel rijden dan ? Sjongejonge de foto's zien dr idd niet lekker uit maar om ZO te reageren.. zullen we volgende keer ook wel even bij jou doenEn btw je onderschrift staat er niets voor niets ofwel?
ik heb een hele goede instructrice! 4. onderschrift... Verwijs ik je toch nog even naar mijn eerdere opmerkingen in dit topic.
, heel goed bezig! Verder geen commentaar omdat alles al gezegd is.
)essie_blue schreef:leuke fjord zeg! ook heel leuk setje.
Alleen een paar dingetejes, je zweep. Doe het bandje aub niet om je pols, als de zweep ergens blijft hangen breek je je pols. Het riempje onder het bit (hoe heet ie ook alweer) is nagal afgezakt. en meid, kijk je uit net buitenrijden als ze zo vervelend is? Wel erg aparte foto
Heb je er geen last van? Was best een val
(ik weet alleen niet hoe je het schrijft)
arnjojo schreef:ts: je bent er heilig van overtuigd dat je zadel goed ligt? Waarom schuift hij dan?
maar het is een wintec die rond haar schouders is opgemeten en aangepast en het ligt in evenwicht op haar rug. Er zit cair in dus ongelijke opvulling kan niet. Waarom ie schuift? Omdat ze rond op 'r rug is? Het schuift niet als ik goed aansingel en we rustig rijden,, verschuift wel wat als ze truuken uithaalt (een turbostart in galop ofzo).
densnoods snijden, hij is toch te groot.
Moest ik géén controle hebben,, ik lag er niet alleen veel vaker af,, ze was ook verschillende keren in volle galop de straat opgestormd.
. En ik weet niet of dat soort dingen een specifieke naam heeft.
) gemeten en aangepast,, en ze zat (als je op de hoogte bent van het wintec-systeem) nog maar net in het rode gedeelte,, dus ze zou nog wel wat breder geworden mogen zijn zonder dat het te krap werd. Ook heeft elk paard zijn eigen zadel en altijd gehad,, dus ik denk dat je je op dat vlak miskeken hebt
.
had wel wat beters te doen
.
. Klopt,, maar de boom is dus versteld op haar maat en verder ligt het zadel in evenwicht op haar rug. (Zadel is gecontroleerd door iemand die er meer verstand van heeft dan ik
)

leermoment voor TS! maar de ponie heeft weinig last van TS haar gekkigheid....... en krijgt pownie er wel last van, dan mag TS in het gras gaan zitten........ helemaal goed toch???