michele schreef:EP4D schreef:De eerste loting was alleen voor degenen die vorig jaar hebben meegereden. Als je dus niks gehoord hebt en je hebt vorig jaar wel gereden, trek dan even bij mij aan de bel. In andere gevallen: even wachten nog tot de tweede loting op 1 februari.
@Tiso: Die andere paarden4daagse vind je op http://www.paardenvierdaagse-zorgvlied.nl
jahoor nog langer wachten![]()
![]()
ik ben benieuwd of ik mee mag doen, ikwas helaas misschien toch wel laat met inschrijven, hoeveel plekken zijn er nog over nu dan?
Bij de 2e loting zijn 170 plaatsen te verdelen. Misschien zijn het er meer als er zich minder dan 330 hebben ingeschreven voor de 1e ronde. Als daar plaasten zijn overgebleven, worden die gevuld met de nummers van de 2e loting.Snap je het nog?
Ik weet dat niet precies, dat weet alleen 'onze' Jos. Het ligt helemaal aan de tijd waarop je je inschreef en dus op welke plek je nu staat of je een kans hebt. Op 1 februari krijg je dus OF het bericht dat je mag meerijden OF je krijgt te horen hoever je op de wachtlijst staat. Maar dan weet je wel waar je aan toe bent. Je moet dus nog even geduld hebben.