Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ouwe schreef:Bij concerten e.d mag je wel een camera mee, zolang het geen professionele is. Het wordt professioneel als je de lens eraf kan schroeven. Een kleintje kan je wel meenemen.
naath schreef:Volgensmij vragen ze vantevoren om NIET te fotograveren (als ik me goed kan herinneren). Dus volgensmij niet ..
naath schreef:Ik juist wel haha, vrouw achter me die begon toch te zeiken haha.
Ricolover schreef:Komt die voorstelling ook nog ergens anders??![]()
In Groningen bv??![]()
Anders kan ik er niet naar toe..................
Ouwe schreef:naath schreef:Ik juist wel haha, vrouw achter me die begon toch te zeiken haha.
Serieus? Had jij zeker net zo eentje die thuis niks te vertellen heeft
. Toen ik dat zag kon je me rapen hoor, mij beetje wijsmaken dat ik geen foto's mocht maken terwijl d'r dochter met d'r mobieltje zat te flitsen, heb me hoofd weggedraaid en ben der gaan negeren
Ouwe schreef:naath schreef:Serieus? Had jij zeker net zo eentje die thuis niks te vertellen heeft
Haha, ze had een dochter van 10 mee ofzo die met d'r mobiel zat te flitsen. Toen ik dat zag kon je me rapen hoor, mij beetje wijsmaken dat ik geen foto's mocht maken terwijl d'r dochter met d'r mobieltje zat te flitsen, heb me hoofd weggedraaid en ben der gaan negeren
de 28ste, rang weet ik zo even niet uit mn hoofd. Heb de kaartjes voor mn verjaardag gekregen van mn schoonouders, hadden ze helemaal zelf bedacht. Toffe schoonouders heb ik
) Dusse ik moet binnenkort even gaan overleggen en vragen wie er mee wil
naath schreef:Volgensmij vragen ze vantevoren om NIET te fotograveren (als ik me goed kan herinneren). Dus volgensmij niet ..

dus vandaar ook mijn vraag
) naath schreef:Met een spiegelreflex mag je dus GEEN foto's maken? Maak ik op uit een reactie die hier is geplaatst ..