kimmie261 schreef:en hoe het komt,ja er is een heleboel verlittekenweefeld na die eerste OK,en na een aantal jaar kan dat dus gaan rommelen,en het lichaam reageerd daarop,door een onstekingsreactie te geven,en aangezien er geen vocht uitkan,zwelt de koker op...
Kimmie......... stel he, stel dat de operatie niet helemaal doet zoals het zou moeten, is dan het plaatsen van een permanente drain niet een optie? Klein catheterzakje eraan en daar een mooie plaats voor vinden op het lijf zodat hij gewoon vrijelijk kan bewegen..... Volgens mij zou het bij een paard voor het eerst in geschiedenis zijn, maar misschien wel een optie om het in de toekomst te voorkomen?(geef ook mijn bek maar een douw
) 

Dat hard zijn herken ik ook wel van Gamble. Je merkt pas iets als het eigenlijk al (te) laat is, lastig om mee om te gaan! Sterkte verder!
,ben ook zo gek op dat paard,kan me geen leven zonder hem voorstellen eigenlijk,dus ik wil hem voorlopig nog helemaal niet kwijt,en was zo bang dat dit zijn dood zou worden,maar gelukkig lijkt alles weer goed te gaan..
zo langzaam en zeker wel...
Mijn eerste merrie heeft ook een keer maandagziekte opgelopen van het rennen in de wei. Dan zijn ze echt mesjogge he?..
ja..tis dit jaar zo slecht...hij heeft ws begin van de zomer een trap gehad tegen zijn achterbeen,en is daar maanden goed kreupel op geweest,toen werd ie voor weer kreupel,en eindelijk liep hij goed...