Paard &zo 17 januari 2009 (Oenkerk, Friesland)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 22:42

Merel schreef:
Ik ben ook weer thuis.
Was zelf wel tevreden. Voor het eerst samen met mijn stalgenootje een show gegeven en jeetje wat was ik zenuwachtig (en dat ben ik eigenlijk nooit).

Paardjes waren flink heet, maar later werd Sjors wel rustiger. Zelf wel genoeg verbeterpuntjes gezien, maar tevreden genoeg.
Na de show duurde inderdaad wat lang. Duurde even voor we wat mensen hadden die iets wouden proberen en toen waren het er eigenlijk wat te veel.

Het spetterde er niet echt af allemaal. Maar toch complimenten voor de organisatie. Grote namen weten te krijgen en duidelijk wel aan veel gedacht. Twee bakken waar wat te doen was vond ik ook een goed idee. Zo kan je nu en dan afwisselen.

Ook ik ben benieuw wat de organisatie er zelf van vond.

En de fotografe die aanwezig was was volgens mij;
http://wayofthehorse.nl/AmandaMelchiorFotografie.html

Ik heb jullie nog gezien. Wauw wat een vertrouwen hebben jij en je mooie pony. :)
Mijn complimenten!

mkvdiest01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 22:55

hoihoi,

Ik deed mee met de clinic van Moravita en vond dat super leuk!
Zeker omdat je zo eens op een vreemde locatie les kon krijgen en (jonge) paarden juist op de vreemde locaties meer spanning opbouwen!
De organisatie vond ik prima, in acht nemend dat het helemaal door studenten is georganiseerd, maar de tip van zitplaatsen is idd wel een punt! (ik kon gelukkig lekker op de rug van mn lipi zitten ;))
Weet iemand of die foto's van die vrouw met die rode broek nog op een website komen? Ze was mijn merrie aan t fotografferen toen ik aan t longeren was en ben wel benieuwd naar de foto's :)

K heb van mn clinic enzo nog een aantal foto's online op http://www.mkvdiest.nl/foto_traviata_paardenzo2009.html

EngeltjeS

Re: Paard &zo 17 januari 2009 (Oenkerk, Friesland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 22:58

Is dat Traviata???
Ik herken je iig van moravita iig ;) (lange tijd geleden heb ik er stage gelopen ;) )

helaas kon ik er niet bij wezen, ziek...
wel geinig om het te zien, ik rijd hier wekelijks in deze bak(ken).

mkvdiest01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 23:09

ja dat is inderdaad traviata :D
wanneer heb je stage gelopen? (staat geen foto op je profiel dus herken je niet zo makkelijk ;))

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 00:23

de vrouw met de rode broek meldt zich :o

de foto's (of dat wat ervan gelukt is, ik en binnenbakken, zucht!) komen in een gallery op de http://paardenzo2008-2009.webs.com/paardzo.htm -website te staan, vanuit daar kan er dan besteld worden... ;)
ikzelf maak die gallery niet, dus wanneer het allemaal precies klaar is, weet ik niet. Ik zal eerst morgen eens rustig de foto's sorteren... :o

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 09:36

_l_amanda_l_: Tot hoe laat ben jij er geweest? Was benieuwd of je ook plaatjes geschoten hebt bij Lammert Haanstra, of was je toen al weg?

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 12:57

Op de website staat dat de foto's er zo snel mogelijk op komen :) Ben benieuwd! Die studentes zullen ook wel doodmoe en bekaf zijn haha :P

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-09 13:25

Hier dan 1 van de organisatoren! :)

Heb tot 12 uur geslapen en had eigenlijk nog best een paar uur in mijn bed willen blijven liggen :P Ben gisteren van 6 uur sochtends tot 8 uur savonds nog druk geweest met het evenement, en kon daarna ook echt niet meer op mijn arme beentjes staan :P

Al met al vond ik de dag erg geslaagd! Alles verliep vlot en over het algemeen was iedereen volgens mij erg tevreden :) Het was jammer dat het zo koud was en dat we niet meer terrasverwarmers en zitplaatsen hadden. Maarja, het was voor ons ook de eerste keer dat we zoiets organiseerden en ik vond toch dat aan het meeste wel gedacht was :) Natuurlijk zijn er een hoop verbeterpunten, maar wie weet organiseren we het volgend jaar weer en dan kunnen we er wel aan denken! :D

jannegien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 13:48

Hier nog een organisator weer in het land der levenden. :D
Vond het een geslaagd evenement. Niet zoveel bezoekers gehad als gehoopt maar met onze kleine tot geen ervaring hebben we toch een redelijk mooi evenement op poten kunnen zetten.

Alles wat we gedaan hebben is mogelijk gemaakt door sponsoren.
Vond het een grote uitdaging om te doen, met 14 studentes een Evenement opzetten met een budget van 0 euro. om te beginnen.

Hoor gelukkig veel leuke reacties. Voor de stands was het idd jammer dat er niet wat meer waren, is idd een puntje voor de volgende keer.
En terrasverwarmers + zitplaatsen is ook een punt voor volgende keer.

Ik zal proberen als ik de fotos van Amanda gekregen heb ze er zo snel mogelijk op te zetten.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 13:50

Jaa Jannegien :D Ben zoo vreselijk benieuwd naar de foto's :D Kan je niet alvast een tipje van de sluier lichten?

ikkebenmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 13:58

Ik had ook behoorlijk koude voeten :)
Verder vond ik het wel leuk, af en toe wat langdradig, zoals met het rassendefile. (Die american mini vond ik trouwens helemaal geweldig)
Het idee van die loterij vond ik ook wel leuk, ook omdat je geen trekking af hoefde te wachten...

jannegien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 14:01

Ik heb zelf de foto's nog niet. Die heeft Amanda, die was voor ons de fotograaf op het evenement.
Dus helaas niet.

ben zelf ook erg benieuwd naar de fotos. Persoonlijk heel erg benieuwd of ze nog mooie fotos heeft van het rassendefile waar ik zelf mee liep met de KWPNer Thamara van PTC+. Die mij toch wat drukker was dan normaliter.

EN ben benieuwd of de fotos met Minne, de fries met Emiel nog gelukt zijn. Toen werdt het al wel erg donker.

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 14:30

haha ja Thamara en beetje meer drukte dan normaal om en nabij de bak geeft inderdaad een drukker paard ;) Heb op haar vorig jaar een pas de deux gereden voor de wedstrijd als pauzeprogramma. Was erg leuk maar madam kan dan flink doordrammen en drukjes doen. Maar blijft een schat, vind het wel een fijn paard om te rijden. Ze kan ook wel beetje discriminerend zijn naar andere rassen paarden dus misschien dat ze daarom wat druk was? *althans ze is geen fan van de friezen daar op stal...*

Ben benieuwd naar de foto's!

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 14:37

Ik heb Thamara altijd al een vaag beest gevonden ... en met longeren :=
Maar wel 1 v/d leukeren toen ik jaren geleden op het ptc kwam :)

Ik ben het eens met Puera dat jullie kansen hebben laten liggen door de pr. Advertenties, het evenement in kalenders plaatsen in bijv. de LC of het Bit, flyers oid op manege's/ruitersportzaken. Dan had je nog wat extra potentieel publiek kunnen bereiken. Ik wist het bijv. alleen via bokt ...

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 14:43

Ze stonden wel in de Paardenkrant, maar die plaats het vaak pas vlak voor het weekend. De Hoefslag had je ook aan kunnen schrijven (misschien heb je dat wel gedaan..?) en die plaatsen het dan op de kalender.

Aangezien er veel bekende namen kwamen is het best makkelijk om je persbericht te laten plaatsen :)

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 14:47

Dan heb je bijv. al dat wij de Paardenkrant en Hoefslag niet krijgen.
P&S kun je het vast ook wel in plaatsen :j

Voor onze SGMW hebben we toen ook in vele diverse paardenbladen/kranten geadverteerd en in regionale kranten, flyers in manege's/verenigingen ed. Mailing naar iedereen op school enz. :)

jannegien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 14:55

We hebben meerdere kranten en bladen benaderd maar waren niet allemaal bereid een bericht te plaatsen, of wel bereid maar hadden een uitgave waar het in kon na dat het evenement plaats vond (dit lag ook wel aan dat wij best weinig tijd hadden om dit allemaal naast onze school nog te regelen). Daarnaast hebben we in totaal iets van 150 grote posters en 750 kleine posters in Leeuwarden e.o en Oenkerk e.o opgehangen.
Mails via scholen etc.

Het heeft in de Leeuwarder courant ook nog gestaan. En we hebben een live interview gehad met Omroep Friesland.

Maar voornamelijk door ons minimale budget was het lastig om vele dure advertenties te plaatsen. (of posters in bussen bijvoorbeeld)
Ik heb in ieder geval veel geleerd.... :D

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-09 15:20

Anders ik wel :D :P

mkvdiest01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 15:51

zonder budget is het idd best heel knap om zoiets op poten te zetten +:)+

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 16:57

jannegien schreef:
Ik heb zelf de foto's nog niet. Die heeft Amanda, die was voor ons de fotograaf op het evenement.
Dus helaas niet.

ben zelf ook erg benieuwd naar de fotos. Persoonlijk heel erg benieuwd of ze nog mooie fotos heeft van het rassendefile waar ik zelf mee liep met de KWPNer Thamara van PTC+. Die mij toch wat drukker was dan normaliter.

EN ben benieuwd of de fotos met Minne, de fries met Emiel nog gelukt zijn. Toen werdt het al wel erg donker.

Hey dan heb ik jou nog even gesproken volgens mij!
Stond in die hal (bij secretariaat) mijn paardje klaar te maken en toen vertelde je dat van de kwpn'er die je aan de hand meehad maar ietsje drukker was als normaal!

*toch*?

corinadrenth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 17:00

waneer komen de foto's ?

jannegien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 17:12

Ans: Ja, dat klopt idd. Dat was ik.

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 17:17

jannegien schreef:
Ans: Ja, dat klopt idd. Dat was ik.

Aah ok :D

corinadrenth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 17:27

van wie was dat paard dat de benen geschoren had ?

jannegien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 17:31

kan je iets meer specifiek zijn?
welk ras?

Ik liep wel met een kwpner met geschoren benen.
Dat was de Merrie Thamara van de praktijkschool.