Zijn eerste wandeling naast de fiets;

Af en toe een sprongetje maken

Met de buurmeisjes In Hand Trail doen

Ook met het grote Oranjefeest tijdens het voetbal EK de straat op!

Ik zie ze zo graag saampjes, Jeddah en Morris!

En nu was het tijd om naar huis te komen. Hij kan nog niet spinnen en ook de stops en rollbacks zitten er niet op. Hij kan wel op vier benen aan een los teugeltje lopen, terugkomen van een galop of draf als je hem het vraagt. Hij kan over putten stappen, wachten voor het stoplicht. Naar grote auto's lopen of andere dingen die ik eng vind lijken want hij heeft geleerd de ruiter te vertrouwen en weet dat de ruiter hem zal steunen waar nodig en hem nooit iets zal laten doen wat hij niet kan. Hij heeft geleerd dat hij nooit iets hoeft te doen als hij veelste moe is of pijn heeft omdat de ruiter hem traint op zijn conditie en hem controleerd op wondjes of kreupelheden. Dat wat de ruiter met hem doet leuk en gezellig is! Morris heeft nog veel meer om te leren en daar hebben we nog jaren de tijd voor. Voor nu is zijn pakketje klaar en kunnen we samen de verdere wereld verkennen! We zijn Jeddah hier ENORM dankbaar voor!! Voor haar tijd, kennis en kundigheid, haar geduld en vooral LIEFDE die ze toonde aan Morris. En doordat ze ons zo goed op de hoogte hield was het gemis minder

Vandaag hebben we hem opgehaald, onze Morris! We zijn intussen verhuisd en Morris was hier nog nooit geweest, maar toen we onze oprit opreden met de trailer en hij een hinnik gaf hinnekte zijn hele familie hem toe! Ik heb nog nooit zo'n orkest van paarden gehoord! Ze waren allemaal blij hem te horen en later ook zien!

Zijn moeder Doc, ogen op steeltjes!

Rebel zei "alfp juhm vfomp mijn pfhooi fvafblijfmt vinnik ut goeh"

Mama!!

Hij keek om en zag...

BROERTJE!! En nichtje en tante!

En verder lekker eten want in Klarenbeek is ut beste gras

Check zijn oogjes, straalt toch een en al goedheid uit?

Morris welkom thuis en Jeddah ONWIJS bedankt voor.... ALLES!!!