3 augustus ging ik op kamp, na 5 maanden lang iedere dag letterlijk aftellen.
Zondag kwamen we er dus aan, en het was echt een gigantische manege die ook ontzettend gezellig was.
Maandag gingen we de pony's indelen, en 's middags rijden.
Ik dolblij, had nl. een geweldige pony aangewezen gekregen.
Dus zodoende, ging ik s' middag naar de bak, eerst een paar rondjes aan de hand stappen en daarna op de middenlijn opstijgen.
Ik, zo braaf als ik ben
, stapte dus netjes op zoals ze dat uitgelegd hadden, ondanks dat ik al 5,5 jaar naast de buik opstap ipv naast het hoofd. Dat had ik dus beter niet kunnen doen, want ik deed mijn voet in de beugel, 2x springen en krak.... daar lag ik op de grond. Ik zag toch wel in één keer dat het niet zo geweldig eruitzag. Lees: mijn knieschijf zat niet aan de bovenkant maar aan de zijkant. En ja. Dat doet redelijk veel zeer. Dus ik moord en brand geschreeuwd (had opeens een heel uitgebreid woordenboek), en toen kwam de instructrice en die zag dat de ambulance toch gebeld moest worden. Dus een kwartiertje later kwam de ambulance (wat ik eng vond, ben echt doodsbang voor dokters en ziekenhuizen etc.
). Mijn been lag gebogen, dus die wilden ze eerst recht neerleggen voordat ze mijn knieschijf terug gingen duwen. Maar geluk bij een ongeluk, hij ging gelijk vanzelf terug. Voor de zekerheid toch naar het ziekenhuis gegaan. Heb er 2 uur liggen wachten voor ik geholpen werd
Maar uiteindelijk gingen we dus röntenfoto's maken, en bleek hij niet helemaal recht te zitten. Dus een beetje eraan laten morren en hij zat goed. Eerst spraken ze over hooguit een drukverband, daarna werd het opeens een brace en als ik het niet mis heb, zit ik hier nu toch écht met loopgips
Heb mijn week wel afgemaakt op het kamp, en het was wel gezellig, maar ja, als je anderen ziet rijden krijg je zelf toch ook de kriebels om op een paard te stappen. Al met al toch wat anders verlopen dan dat ik zou willen........ maar ja........
Bedankt voor het lezen

EDIT: even vergeten, morgen moet ik naar het ziekenhuis en mag mijn gips er (hopelijk) af.
Dan krijg ik dus een brace.

! Ga je volgend jaar weer
?