Ik vroeg me af of mij dit nu alleen overkomt of dat jullie het ook meemaken...
Ik loop met mijn paardje (hij is ziek mag alleen aan de hand stappen) op het fietspad. Helemaal aan de zijkant zodat alles en iedereen er langs kan. Komt er een wielrenner aan al schreeuwend dat ik aan de kant moet hij wil erdoor. Dus ik kijk hem aan en denk ik sta aan de kant laat maar zitten.
Komt er vervolgens weer een wielrenner en die roept dus ook weer dat ik aan de kant moet dus ik kijk hem aan. Gaat die man toch staan schreeuwen dat ik met dat beest aan de kant moet en dat ik dat beest gvd moet vasthouden.... Allemaal scheldworden naar me toe

Een tijdje geleden reed ik op mijn paardje op een weggetje. Smal want aan beide kanten was er geparkeerd. Ook nog is van die vervelende kleine ongelijke klinkertjes. En ik hoor een lawaai, dus ik kijk om zie ik een auto in vole vaart op me afkomen.. Ik schrik me rot en dacht hoe zal mijn mannetje hier op gaan reageren (is altijd de rustheid zelve maar toch) Ik zover mogelijk naar rechts. Normaal ga ik op het midden lopen dan remmen ze wel af, maar dat kon echt niet. Hij zou ons zo geschept hebben. Ookal had hij geremd dat had hij niet gered hij zou zo door gegeleden zijn. Hij scheurde op een paar centimeter na langs ons heen. Ik schrok me helemaal het apenzuur en mijn mannetje liep heel relaxt en vrolijk door als of er niks gebeurt was

Gewoon kei hard doorrijden allemaal. Ik rem altijd af en ga rustig voorbij die mensen maar op de een of andere manier is het leuk ofzo Hard gaan toeteren enzo.. Opduwen?? En dan zeggen dat paarden nerveus zijn? Vreemd als iemand de hele tijd achter je blijft rijden, je paard het alleen hoort vlak achter hem... Ga er dan voorbij maar nee..
Hebben jullie dit nou ook of gebeurt mij dat alleen? Ik wordt er altijd zo geiriteerd van...
Groetjes