Het eerste dat ik gedaan heb na mijn examens is op de trein gesprongen, richting muiske (oudenaarde) Ik heb vooral met haar arabische volbloed mogen rijden en met neckrope (zowe piste als wandelen)
Wauw.. Dit is echt gaaf! heerlijk hoe je een paard op z'n vrije manier kan rijden. echt een heel goed team! Dit is nou echt een typisch voorbeeld van echt liefde! Groetjes
Hey meid! Heb het hele filmpje gezien!! Echt super anders kan ik niet zeggen! Je hebt er ook een heel mooi filmpje van gemaakt, ik ben sins kort bezig met parelli natural horsmanship met (touwhalster) en ooit hoop ik met een neck rope te rijden.
Hoi hoi, dankjewel, Kalife heeft in zijn verleden veel moeite gehad met evenwicht en zelfvertrouwen. (nog altijd, maar al veel verbeterd) Berekenen van zijn galopsprongen voor de sprong doet hij dan ook niet echt, omdat het bij hem altijd een raadsel blijft of hij zal springen of niet, je kunt er niet echt op voort gaan
Dat ziet er weer super uit. Ik heb wel vaker topics van jou gezien en hier kan je echt jaloers op zijn! Ik vraag me af hoe je in hemelsnaam dit bereikt met je paard. Ik heb heel veel gelezen over natural horsemanship, maar ik heb echt het idee dat hier meer achter zit....... super !
Jeetje meid wat kan jij rijden! Zo mooi stabiel en in evenwicht. Heb ook in je profiel gekeken, dapper ben je ook! Ga zo door, de paarden zullen blij met je zijn
Hoi hoi, Opnieuw dankjewel. Het is dan niet mijn paardje, maar ik heb het gevoel dat ik hem versta. Sinds deze week weet ik dat ik 100% op hem kan vertrouwen. Wij (ik en Muiske) volgen NH niet. Parelli enzo, is wat te streng met regels, Ik vind dat je je eigen manier moet uitwerken.
gaaf hoor zodals je bezig bent met de paarden mooie foto´s!!! wij zijn zelf ook zo bezig met onze paarden en vinden dat je beter met je paard kan werken zo dan op de manege manier de band die je opbouwt is gewoonweg grandioos ga vooral zo door meer mensen moeten zo omgaan met de paarden