(sorry dat ik zoveel typ. Kijk anders maar gewoon plaatjes hoor!
)In April zijn wij begonnen met starten in Kootwijkerbroek...
De witte hekjes waren uiteraard heel erg eng
dus reed ik mijn beide proeven 5 meter van de hoefslag op de korte zijdes.. De jury vond het niet erg en we werden twee keer 2de met 192 en 193 punten! Best leuk voor de eerste keer.
Twee weken later hadden we onze eerste buitenwedstrijd in Vorden. Nadat ze fijn even was losgebroken op het terrein reden we toch nog twee nette proeven, 1x 2de en twee keer 185 punten. Ik was wel erg geschrokken van hoe druk ze was!

Het weekend daarop gingen we naar Kootwijk. Eigelijk durfde ik niet zo goed meer naar de los-ren-ervaring in Vorden. Gelukkig was ze nu heel braaf en werden we 1x eerste, 1x 4de en nog beste over twee proeven! (191 en 180 punten).

Hierna hadden we een wedstrijd in Middel. Hier reden we in 204 en 201 punten, en vond ik het tijd om L1 te gaan starten.
Het weekend daarop reden we L1 in Voorst. De eerste proef was echt super slordig!
Gelukkig maakte Ziezo het in de tweede proef weer goed
we werden derde met 190 punten. Officieel zijn we L1!10 Mei reden we in Loenen ook nog L1 waar we 1x 4de werden en 190 en 191 puntjes reden.
Twee weekjes geleden reden we de tot nu toe laatste wedstrijd in Diepenveen. Ziezo werd die dag 4 jaar!
Hier zijn wel weer foto's gemaakt
. We werden 1x 4de en reden 196 en 183 punten.

Ik merk wel met de proeven dat ze nog jong is
soms dan slingerd ze een beetje, en de overgangen gaat ook niet altijd even soepel. Maar de basis is er! En daar ben ik super blij mee!
Hier nog enkele foto's van toen ik Ziezo net had gekregen... ter vergelijking met nu
Proefrijden toen we haar gingen kopen ^^
nog even longeren voor het rijden.. en dan heeeeeel voorzichtig erop

en de laatste foto van Ziezo vorig jaar november... toen ze net geschoren was.

Ik vind zelf dat ze erg veranderd is! Ze is mooi gespierd geworden. In het begin deed ze soms best rare dingen waar ik wel van schrok xD. Zo sloopte ze de hele trailer ongeveer... en op stal stond ze soms zo ineens op dr achterbenen. Nu begint ze echt heel erg braaf te worden! Vooral met wedstrijden kan ik op haar rekenen. Ze is echt een goed maatje geworden!