Mijn nieuwe aanwinst staat nu een week hier heerlijk op een grote wei samen met leeftijdgenootjes,
en alles gaat super met hem! Hij trekt nog steeds met zijn grote vriendelijke vriendje op, die hem beschermt tegen de rest van de kudde

Ik kom om de dag zo'n beetje bij hem, ga lekker met hem knuffelen of doe een halstertje om en ga hem poetsen, wat hij nog niet goed kent en dus aan moet wennen. Maar het gaat elke keer al beter!
Hij komt vrolijk op me afgelopen als ik eraan kom. Ik ben heel blij met hem en de klik is er nog steeds.
Wat ik wel heb gemerkt is dat hij echt ontzettend onderdanig is naar zijn soortgenootjes, er hoeft maar eentje bij hem en zijn vriendje te komen staan en hij begint gelijk te kauwen en zijn hoofdje naar beneden te brengen.
Hier een voorbeeld van:
http://s26.photobucket.com/albums/c114/ ... AG0065.jpg
Nou dan komen hier de foto's, de meeste zijn van gisteren dat ik er samen met mijn zus heen was (madelief88 @ bokt) (alleen de eerste 2 zijn van een andere dag).
Foto's zijn btw niet echt op volgorde.
1. Voorzichtig wat snuffelen bij de anderen.

2. Poetsen, je ziet dat hij er nog aan moet wennen.

3. Met zijn maatje een beetje flikflooien.

4. Wij samen

5. "Ik wil Dr. Pepper!!!" Hij was niet weg te krijgen bij dat blikje haha

6. Heel rustig blijven staan tot vrouwtje het halster goedgedraaid heeft.

7. Dit is typisch mijn boefje, hij komt altijd op je afgelopen met zo'n blik van: "Wat doe je daar dan?".

8. Knappe kerel!!

9. Lekker rennen met vriendlief.

10. En ook wat draven.

11. Deze vind ik erg leuk, ik vind hem hier bovendien ook erg Fries aandoen.

12. Eten vind ie natuurlijk ook leuk om te doen.

13. Zn koppie.

14. Hier was ook wel blij mee om te zien, dat hij drinkt, had ik nog niet gezien.

15. En plassen doet ie ook

Het zou superleuk zijn als jullie lieten weten wat jullie van mijn kanjer vinden!