Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
eevita schreef:yeahh!! ik kom wel kijken daar hoor! Paul Derrez kan erg goed organiseren!
Maar volgens mij hoort dit bij evenementen..
Skuye schreef:Wat ik mij afvraag ..... is dit echt het WK ??? of misschien het EK ? ( als het echt het WK is, komen al die Amerikanen naar hier dan ????? dat moet toch wel een wereld show worden dan, letterlijk !! )
Skuye schreef:Wat ik mij afvraag ..... is dit echt het WK ??? of misschien het EK ? ( als het echt het WK is, komen al die Amerikanen naar hier dan ????? dat moet toch wel een wereld show worden dan, letterlijk !! )

Coentjuh schreef:Was dat toevallig niet een vrouw die ooit bij Paul gelest heeft en geëmigreerd is naar Uruguay? Wij zaten gisteren nl. met Paul te praten en toen kwam toevallig Uruguay ten sprake, dus vandaar
Kunnen we ook nog iets verwachten van kraampjes enzo?
Coentjuh schreef:Staat er ook ergens een startlijst op Internet? Sta jij ook bij Paul of zit je gewoon in de organisatie van het WK?
en we doen mee in de open klasse team penning en cattle penning. CDijk schreef:Skuye schreef:Eén team komt uit voor Uruguay, dus we kunnen het gerust een WK noemen.
Verder Nederland, België, Luxemburg, Italië, Frankrijk en Zweden.
wij vanaf vrijdag