De Zegwaard Cup

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Waikiki

De Zegwaard Cup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-08 12:44

Citaat:
De Zegwaard Cup heeft voor iedereen ongekend hoge prijzen in iedere klasse tot maar liefst € 10.000,-
Welkom bij de Zegwaard Cup, een grootse competitie voor iedereen die wedstrijden rijdt! De Zegwaard Cup maakt het voor iedereen in de basissport mogelijk om grote geldprijzen te winnen.

Ook jij maakt kans op gigantische geldprijzen tot maar liefst € 10.000,- als je uitkomt in klasse B tot en met Z2. Daarboven kun je niet deelnemen, omdat ik de aanmoediging wil leggen in de basissport. Dus rijd jij wedstrijden in de basissport, schrijf je dan nu in voor een eenmalig bedrag van € 55,- voor deelname aan deze Zegwaard Cup. Hieronder volgt de volledige uitleg.

Deelnemen is eenvoudig en helder! Als je wedstrijden rijdt waarvan de uitslagen ook op http://www.startlijsten.nl worden geplaatst, dan kun je tijdens die wedstrijden ook punten voor de ZegwaardCup scoren. Als je winnaar bent in jouw klasse, dan verdien je 2 punten en als je tweede bent in jouw klasse dan verdien je 1 punt. Als deelnemer krijg je toegang tot de omgeving waarin je jouw gescoorde punten en de klasse waarin je uitkomt, zelf op deze website kunt registreren, wij doen de controle. En als je 20 punten bij elkaar hebt gereden volgens de voorwaarden van ons reglement, dan zit je in de finale. De eerste 100 combinaties die 20 punten bij elkaar hebben gereden gaan naar de finale dus schrijf je snel in, want alle wedstrijden vanaf 01 mei 2008 tellen mee en je kunt dus al heel snel 20 punten hebben. Je hebt het dus helemaal zelf in de hand, maar je mag maximaal 1 wedstrijd per week aan je scores toevoegen. Ik wil namelijk niet, dat er hele enthousiaste combinaties meerdere wedstrijden per week gaan rijden.

Prijzengeld:
Citaat:
Doe mee en pak één van die enorme geldprijzen
De gigantische geldprijzen die ik tijdens de finale aan de winnaars van de verschillende klassen ga uitreiken zijn als volgt:

B klasse € 6.000,-
L1 klasse € 7.000,-
L2 klasse € 7.000,-
M1 klasse € 8.000,-
M2 klasse € 8.000,-
Z1klasse € 9.000,-
Z2 klasse € 10.000,-

Zijn er mensen die dit geld bedrag gaan betalen en meedoen? Vork

edit; website erbij is misschien ook wel handig Clown
www.zegwaardcup.nl

pastel

Re: De Zegwaard Cup

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 12:49

Hm weinig kans, je krijgt alleen punten als je eerste of 2e wordt

Zam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 12:52

Vind het een beetje vreemd. ..

Je krijgt 2 punten als je eerste word.. in een groepje van 4 combinaties is dat vele malen makkelijker dan in een ring van bijvoorbeeld 25 combinaties !!
Ik doe er in ieder geval niet aan mee..
Je moet al 55 euro betalen, en dan nog maar zien of je bij de eerste zoveel zit.
Dan moet je dus echt élke week een wedstrijd rijden, anders zijn anderen je al voor.

Geldklopperij vind ik het... Sigaar

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 12:56

Ja Zam, dat was ook het eerste wat ik dacht.

Als je nou eens allemaal van de kleine prutwedstrijdjes af gaat lopen. Wat bv. in het Z2 erg makkelijk is, omdat er op die wedstrijdjes vaak erg weinig Z combinaties zijn....

Maar je moet dus 100 punten halen? Dan is het ook een erg langdurend iets. Op zn alleraller snelst kan je dat in 50 wedstrijdjes (dus 50 weken) hebben...

En dan nog iets.... Als je dan die 100 punten hebt, wat dan?
Dat zie ik zo snel nergens staan?
Er staat dat je dan naar 'de finale' gaat, maar wat houdt die finale in?

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-08 12:57

Je moet 20 punten hebben Bettine Knipoog De eerste 100 combinatie's met 20 punten mogen gelijk door naar de finale....

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 12:58

Oh verkeerd gelezen, zat wat dingen door elkaar te halen Lachen
Maar dan nog. Beetje een vreemd plan.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 12:59

Ik doe er niet aan mee, geldklopperij zeg!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-08 12:59

Het ís gewoon een vreemd plan....

Alle klasses betalen dezelfde prijs, maar er zit nog €4000 verschil tussen de B en de Z Verward

En precies zoals je zegt, je gaat een paar prutwedstrijdjes af en je komt er zo aan.
Zijn er genoeg waar je als enigste moet starten in de Z1/Z2, kom je sneller aan je punten als je in een rubriek van 25/30 man zit....

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 13:02

Zam schreef:
Vind het een beetje vreemd. ..

Je krijgt 2 punten als je eerste word.. in een groepje van 4 combinaties is dat vele malen makkelijker dan in een ring van bijvoorbeeld 25 combinaties !!
Ik doe er in ieder geval niet aan mee..
Je moet al 55 euro betalen, en dan nog maar zien of je bij de eerste zoveel zit.
Dan moet je dus echt élke week een wedstrijd rijden, anders zijn anderen je al voor.

Geldklopperij vind ik het... Sigaar

ik vind het idd ook geldklopperij..
vooral wat jij dus ook al aangeeft.. er zijn dus ook wedstrijden met maar 4 starts in de ring.. dan zou je dus eerder aan je 20 punten zitten als dat je een wedstrijd start met 25 combinatie's in de ring..

misschien gaat het alleen om bepaalde wedstrijden ofzo? dus alleen de iets 'grotere' en niet de 'kleintjes' ?

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 13:02

Het gaat om wedstrijden waarvan de uitslag op startlijsten.nl komt, dus ook de kleinere wedstrijden als ze maar op startlijsten.nl komen te staan.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-08 13:04

Citaat:
Deelnemen is eenvoudig en helder! Als je wedstrijden rijdt waarvan de uitslagen ook op http://www.startlijsten.nl worden geplaatst, dan kun je tijdens die wedstrijden ook punten voor de ZegwaardCup scoren

Hieruit maak ik op dat alle wedstrijden gelden, van flutwedstrijdjes tot grote concoursen.

Als je niet genoeg punten heb gehaald is het Doei, doei €55, ff voor niks je geld weggegooid.

Moet je trouwens wel errug zeker van je zelf zijn als je er aan mee gaat doen Haha!

Anieke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 13:04

Ik zou hier ook nooit aan meedoen Knipoog ik vind het ten eerste al raar dat het gaat om de 1e en 2e plaats. Zoals al gezegd is, uit een kleine groep is dat veel makkelijker dan in een grote groep.
Verder heb ik mijn twijfels over het tussentijds promoveren, wat mij in dit kader niet helemaal logisch lijkt, aangezien je dan denk ik je inschrijfgeld kwijt bent.
Ook flauw als je nu ergens gewonnen hebt, en die wedstrijd de uitslagen niet op startlijsten plaatst Nagelbijten / Gniffelen

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 13:05

Idd die plaatsing is vreemd. Had het persoonlijk beter gevonden punten uit te delen als je boven een bepaald percentage zit.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 13:06

Haha ja zie vaak zat dat ze uitslagen niet publiceren Tong uitsteken

En idd de kans dat je erbij komt is zo klein dat je gewoon 55 euro weg gooit

sjimmie06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 13:09

Het zou wel balen zijn jij probeert nu vijf wedstrijden te gaan rijden vanaf 1 mei, met 2 proeven per keer ( of mag je nou maar een uitslag door geven, want dan moet je er toch 10 rijden), moet al iedere keer 1 ste zijn. Zet de verening waar je de wedstrijd rijdt de uitslag niet op startlijsten, dat komt bij ons in de regio nog wel eens voor. beetje jammer dan.

Bettine

En niemand heeft dus ook enig idee wat die zgn. 'Finale' nou inhoudt?

Aimee

Meedoen aan kleine flutwedstrijdjes met 4 deelnemers zodat je meer kans maakt om punten te rijden, heeft alleen zin als je wèl zeker weet dat je genoeg kwaliteit in huis hebt om zometeen in de finale de concurrentie te verslaan.
Aangezien het ook nog gaat om zo snel mogelijk 20 punten rijden, móet je dus wel iedere week minimaal één keer op concours winnen! Dus meerdere malen in de week op concours om je kans te vergroten.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 13:10

Geloof dat er staat dat je dan ook een proef rijd die word beoordeeld door laurens en jurys!
Zal het eens kijken of ik het kan vindwen

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 13:10

Als je in de finale bent beland, dan strijd je tegen je gelijken om de hoofdprijzen. Je rijdt een proef op je eigen niveau en een kür op muziek in een mooie ambiance. Dat geheel wordt door mij beoordeeld, maar dat doe ik niet alleen. Ik zal daarvoor ook gerenommeerde juryleden en/of trainers uit de Hippische wereld uitnodigen.

Wanneer je strijdt in de B – klasse, dan word je in de finale beoordeeld op B niveau. Dat zelfde geldt uiteraard voor de overige klassen in de basissport L1-L2-M1-M2-Z1-Z2.
De finale wordt een groot feest met veel spektakel, entertainment en bekende artiesten. En als deelnemer aan de ZegwaardCup ben je ervan verzekerd dat je erbij bent, je krijgt namelijk sowieso je toegangsbewijs voor dit spectaculaire eindfeest als je hebt deelgenomen aan deze ZegwaardCup. De datum van de finale en het eindfeest maak ik ruimschoots van te voren bekend, zodra de eerste honderd combinaties zijn door gestroomd naar de finale.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-08 13:12

Maar je mag maar 1 proef per week registreren, dus áls je alles zou winnen zou je 10 weken achter elkaar op wedstrijd moeten gaan..

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 13:13

Anieke89 schreef:
Ik zou hier ook nooit aan meedoen Knipoog ik vind het ten eerste al raar dat het gaat om de 1e en 2e plaats. Zoals al gezegd is, uit een kleine groep is dat veel makkelijker dan in een grote groep.
Verder heb ik mijn twijfels over het tussentijds promoveren, wat mij in dit kader niet helemaal logisch lijkt, aangezien je dan denk ik je inschrijfgeld kwijt bent.
Ook flauw als je nu ergens gewonnen hebt, en die wedstrijd de uitslagen niet op startlijsten plaatst Nagelbijten / Gniffelen

Je wil toch ook helemaal niet tussentijds promoveren?
Als je toe bent aan promotie ga je eindelijk eens dikke punten rijden en die heb je nodig om eventueel heel misschien hopelijk die geldprijs te pakken.

Kapi_Dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 13:14

Bettine schreef:
En niemand heeft dus ook enig idee wat die zgn. 'Finale' nou inhoudt?

Op site staat:
Citaat:
Als je in de finale bent beland, dan strijd je tegen je gelijken om de hoofdprijzen. Je rijdt een proef op je eigen niveau en een kür op muziek in een mooie ambiance. Dat geheel wordt door mij beoordeeld, maar dat doe ik niet alleen. Ik zal daarvoor ook gerenommeerde juryleden en/of trainers uit de Hippische wereld uitnodigen.

Wanneer je strijdt in de B – klasse, dan word je in de finale beoordeeld op B niveau. Dat zelfde geldt uiteraard voor de overige klassen in de basissport L1-L2-M1-M2-Z1-Z2.
De finale wordt een groot feest met veel spektakel, entertainment en bekende artiesten. En als deelnemer aan de ZegwaardCup ben je ervan verzekerd dat je erbij bent, je krijgt namelijk sowieso je toegangsbewijs voor dit spectaculaire eindfeest als je hebt deelgenomen aan deze ZegwaardCup. De datum van de finale en het eindfeest maak ik ruimschoots van te voren bekend, zodra de eerste honderd combinaties zijn door gestroomd naar de finale.

Schrijf je je snel in?... dan zien we elkaar misschien binnenkort wel weer.

vooral dat weer.....

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 13:15

casperrr schreef:
Maar je mag maar 1 proef per week registreren, dus áls je alles zou winnen zou je 10 weken achter elkaar op wedstrijd moeten gaan..

En als je één week niet bovenaan geëindigd bent, moet je in diezelfde week minimaal nog een keer op concours waar je wel bovenaan eindigt.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-08 13:16

Idd Aimee nu je het zegt..... Je moet zowat zaterdag én zondag gaan om een beetje zeker te zijn dat je wat kan winnen.

Damn dan mag je ook een goudmijntje hebben als je dat gaat doen Geld, geld!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 13:16

Kapi_Dust schreef:
vooral dat weer.....

ROFL

Ze weten nu al dat de mensen die hun geld hebben verkwanseld aan die talentenjacht hier ook een poging gaan wagen Koe Clown