Zoals jullie weten zijn er meerdere topics door mij gestart over Fjorden en over Donna. Ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie inbreng. Ben je nieuwschierig moet je even zoeken op Donna/Fjord bij de zoek functie.
Zoals je in de titel kan lezen is Donna op stal aan gekomen. Door dat ik gister heel veel tijd aan mijn nieuwe vriendin wilde besteden had ik helaas weinig tijd voor jullie. Maar zo als beloofd start ik een topic over haar!
korte geschiedenis:
ik ben de eerste keer bij donna gaan kijken, rijden, wandelen ect etc. er was eigenlijk als gelijk een soort van klick. dus na een paar dagen had ik haar toen malige eigenaar gebelt dat ik haar wilde laten keuren. Deze vond dat geen probleem.
ook ben ik er naar toe gegaan met de keuring, de keuring verliep goed en het advies was positief. dat betekende dus dat ik Donna's eigenaar werd. zo gezegt zo gedaan en zo werd Donna verkocht aan mij.
Helaas kon donna niet direct mee naar mijn stal omdat ik nog 8 dagen op vakantie zou gaan. En nu eindelijk was het zo ver Donna kwam op 9 maart 2008!
kort stukje Donna:
Ras: Fjord
Naam: Donna
geslacht: Merrie
Leeftijd: 15-09-2002
stokmaat: 1.48
kleur: isabel (in paspoort staat vos :S)
stamboom: Loos
bereden: ong 1 jaar
genoeg gepraat nu de foto's van mijn nieuwe aanwinst:
1 Meet Donna

2 Vorige eigenaar, Donna en Ikke

3 Donna op de trailer

4 Donna van uit het voordeurtje van de trailer

5 Laaste hapjes van Shiva (vorige eigenaar)

6 Kast vol met spullen voor donna

7 wennen in nieuwe stal

8 lekker in de bak spelen (10-3)

9 nee hoor er staat geen wind (10-3)

10 even rennen (10-3)

11 en mijn (uber) mooie manen showen (10-3)

12 En het is hier altijd mooi weer (NOT) (10-3)

13 dit ben ik niet gewenst nieuw baasje

14 mooi poseren

15 ikke nog even in de bak

nou iedereen bedankt voor het kijken en laat natuurlijk een berichtje achter want mijn nieuwe baas en ik zijn erg benieuwd naar reacties.
En even dit mijn baas vind mijn manen zo erug mooi dus reacties over kort knippen want dat hoort bij een Fjord heeft geen zin