Ik was zenuwachtig en gestresst, Missy is altijd al vrij heet, maar was nu ook nog ns onwijs schrikkerig, wat in totaal resulteerde in de bak door vliegen (met een ander paard die óók aan het laagvliegen was) met d'r kop in de lucht.En tja, als ik nou talent had gehad, had ik dat kunnen oplossen... Maargoed, volgens meneer van lieren heb ik dat niet, dus vandaar!
(haha, nee, grapje hoor, ik vond het hardstikke leuk, en had ook écht niet gehoopt op genomineerd te worden)Toch heeft Ginny nog een paar supergave foto's gemaakt (Dankje!
) en ook Femke (http://www.femke-fotografie.nl) was er natuurlijk bij!Ik wil héél graag tips, want ik weet dat het er alles behalve perfect uit ziet! Thuis gaat het gelukkig inmiddels wel een stuk beter dan in het vorige topic wat ik geplaatst heb, dus helemáál een realistische weergave is het niet, hahahaha, al moet ik eerlijk zeggen dat we af en toe alsnog wel even zo de bak door gaan
Dat ik te kort zit weet ik, maar ze zaten nog op de maat van iemand anders, en ik had echt geen tijd om ze nog goed te doen, heb ook niet kunnen losrijden (door m'n eigen langzame stomme schuld
)

Met deze foto ben ik écht blij, er zaten wel fijne stukjes tussen dus, maar dat waren er in totaal 2 van de 15 minuten

Meep-meeeeeep! (hypermomentje)

Knap páárd!

Stelling en buiging is écht ver te zoeken, ik weet het

Ben écht trots op deze knappe merrie, ze deed toch wel haar best, en ondanks dat ik haar niet echt geholpen heb, zaten er toch wel een paar fijne stukjes tussen. Knap meisje, beste paard van stal

en ben het het er mee eens dat missy de knapste is 
) ontzettende lol met d'r, en is het gewoon echt een toppertje!

Of hij vond gewoon de kleur van het dekje niet mooi!
Ik denk alleen eerder dat ík geluk heb met Ginny, haha! Leuk dat je vind dat Missy en ik al steeds meer een team worden, da's altijd leuk om te horen natuurlijk!