Dit was het vorige topic [ITP] Fotoshoot door Amanda
Blondie 6 jarige merrie.

Lowieke 3 jarige new forest hengst.

Laura 4 jarige merrie.

Lesje 9 jarige merrie.

Zorba-Jane 3.5 jarige Special D.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hangen. 
kunnen lekker showen zeg

djedda schreef:hee, leuke foto's zitten ertussen en leuke paarden
Waar sta je nu dan? weet dat jullie toen weg gingen van de Goudse Hout met Ziezo, heb je hem nogsteeds? Ik ben inmiddels ook weg op de GH
dus kan helaas niks zelf rijden en qua tijd straks ook geen 4 rijpaarden houden met al die pony's erbij, dus heb een keuze moeten maken tussen Ziezo en Zorba (de zwarte ).Rafiki8 schreef:djedda schreef:hee, leuke foto's zitten ertussen en leuke paarden
Waar sta je nu dan? weet dat jullie toen weg gingen van de Goudse Hout met Ziezo, heb je hem nogsteeds? Ik ben inmiddels ook weg op de GH
Hey
We staan in Roosendaal met alles 10 boxen pension.
We zijn ruim een half jaar geleden naar Dinteloord verhuisd.
Ziezo staat bij Alexander van der Meij in Hoornaar voor verkoop en hij doet het erg goed onder het zadel.
Ik ben op dit moment 38 weken zwangerdus kan helaas niks zelf rijden en qua tijd straks ook geen 4 rijpaarden houden met al die pony's erbij, dus heb een keuze moeten maken tussen Ziezo en Zorba (de zwarte ).
Ik had al gehoord van Saskia dat jij en nog twee verhuisd waren naar Bob gelijk hebben jullie!

Rafiki8 schreef:Ik ben op dit moment 38 weken zwanger