Amigo is een (ongeveer) 10 jarige ruin, heeft als ik me niet vergis ooit M1 gelopen, en is ontzettend slim

Ik wil jullie graag een indruk geven over hoe het met rijden gaat, vandaar dit topic.
Even een paar opmerkingen vooraf:
De eerste foto's/filmpjes zijn van op het begin dat ik 'm ben gaan rijden gemaakt.
Inmiddels heb ik een aantal keer een les gehad van een goede vriendin (Tsaartje @ bokt), waardoor ik ben gaan inzien dat ik toch niet zo ontspannen reed als ik dacht.
Op het laatste filmpje & de laatste foto's zie je hoe het inmiddels gaat.
* Martingaal heeft zijn eigenaresse er standaard omzitten, omdat hij met buitenrijden nogal sterk kan zijn.
Deze heb ik inmiddels afgedaan (ook met kleinere buitenritjes), omdat deze verder toch geen toevoeging heeft bij het rijden in de bak. Dit bevalt goed.
* Sporen zijn eraf, omdat (zoals je in het filmpje ziet) ik bij hem mijn been echt niet stil kan houden en continue onnodig zat te prikken.
* Cap, heb ik inmiddels weer altijd op.
Foto's
(begin)

Filmpjes van het begin
*Filmpje 1 (sporen, hand vastzetten, geen cap, fout fout fout.
)*Filmpje 2 (geen sporen, en gelukkig maar want zie mijn been)
(nu)

(zit te ver naar achteren)

Recent filmpje
* Filmpje 3 (recent, slechte qualiteit wegens filmen met telefoon, korte beugels aangezien vriendin erop had gereden, verbetering qua ontspanning?)
En rara wat heeft meneer als beloning voor al dat werk mogen doen?

(waar ie overigens heel blij mee is)

Bij deze wil ik Tsaartje ontzettend bedanken voor het inzien van mijn rijstijl & het verbeteren daarvan.
(als ik denk bij welke foto dit commentaar hoor..