-Na veel wikken en wegen toch maar een topic aangemaakt
Vind het toch best spannend, vooral omdat ze er in het begin zo verschrikkelijk uitzag.. Maar mijn lieve vriendinnen hebben me een duwtje in de rug gegeven.. Dus hier is ie dan! Er zit een heel verhaal vast aan dit paard, voor interesse mag je altijd pb'n
Graag geen commentaar over hoe dun ze eerst was, ook daarvoor graag pb, niet in dit topic! 
10 maart 2007. Ow wat heb ik mij lang verheugd op dit moment. En het is gelukt, het is gebeurd, en sindsdien gaat het goed!
. [Dit was trouwens in een onbekende bak voor vianne, en ook zij vond het erg spannend.]beugels opmaat maken.
opstappen
En ja, bijna zat ik!
Ik mag je zeggen, ik heb nooit durven dromen dat dit is gelukt, dat ik op mijn eigen paardje kon stappen. Nog wat angstig ging ik verder, maar dankzij goede hulp is het gelukt!

Even uitleggen hoe 'dit' paard nu in elkaar zit..
Even stiekem in de spiegel kijken *trots*
Dit was dus de eerste keer dat ik op Vianne stapte,Mijn gevoelens toen op dat moment, gewoon niet te beschrijven. Verdriet, onmacht, trots, blijdschap.. Alles zo'n beetje wat er bestaat.
16 maart. De 2e x dat ik erop zat.

belonen
27maart. een van de eerste keren thuis in de bak. *nog aan de longeerlijn*

-Toen was er een tijdje geen foto's?!*
12 april. Ik was jarig en kreeg een setje kado van stal

niets gaat boven roze

14april. Het ging al steeds beter de goeie kant op, ik reed al vrij en kreeg steeds meer vertrouwen.

En toen was het alweer Juni, de eerste keer dat ik reed zonder Caitlin. Gelukkig had ik annemieke(miekske) nog en heeft ze ook wat foto's gemaakt.
losstappen
poseren.
drafje

* De galop vond ik altijd erg moeilijk uitzitten. Vooral omdat ik een erg afhankelijke zit heb
*

Juli- Toen heb ik Vianne een tijdje bij Hanneke gestald gehad, caitlin en ik hebben daar goed getraind en erg veel geleerd. Ook heb ik een hele week helemaal alleen gereden, zonder aanwijzing oid.. En dit heeft me goed gedaan. Ik ging meer op mezelf rijden, werd serieuzer en we gingen weer met sprongen vooruit

En dan een filmpje voor het betere beeld, een heel ontspannen galop. Wat was ik toen eigenlijk trots op ons!
*is het kijken waard!*http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 5298217714
helaas is ze teruggekomen met een peesblessure, oorzaak weten we nog steeds niet.
wel dat ze te hard is voor zichzelf, vianne kent-als het om haar gezondheid gaat- geen nee..Vianne heeft toen wel een flinke tijd stil gestaan, maar de tijd was het waard. Vianne was zo goed als doorgereden, en de rust was verdient
Begin oktober zijn we weer gaan rijden en ze pakte alles goed op. Ze zat goed in dr vel en dat kon je merken ook, het paard kreeg fratsen.
Máár het rijden ging wel steeds beter. We gingen weer met sprongen vooruit 
Oktober-.
Als ze ontspannen loopt ziet het er zo uit
-is trots op deze foto
-

Ze vind het leuk om in de plassen te stampen, maar dan wel met kop in de lucht
want die spetters ook 

Helaas was de peesblessure -blijkbaar- nog niet geheel voorbij, dus hebben we vianne op langdurige rust gezet. Ze staat nu alweer bijna 2,5 maand weer op rust. En d'r pees is nu geheel genezen, ze heeft een scan gehad, waar weinig op te zien was. De verdikking is ook helemaal weg, dus het is de bedoeling dat we in Januari weer gaan beginnen. En als de tijd rijp is, pik ik graag een paar een dressuurwedstrijdjes. Ik heb er volle vertrouwen in!!
En dan nog een paar foto’s van toen tot nu, vianne en ik

Okt.2005.

Zomer 2006

Sept. 2007

Nou dit was dan mijn jaartje met vianne, inmiddels heb ik dr al 3 jaar.
Heb al paar keer overwogen om d’r weg te doen, maar ik mag je zeggen; ik ben blij dat ik mijn meisje nog heb.Ik heb nog nooit zoveel geleerd van een paard, en ben ook super blij dat Caitlin mij helpt
Het is geen verzorgster, maar ook geen bijrijdster.. Het is gewoon Caitlin 
http://i92.photobucket.com/albums/l26/s ... euw004.jpg
Natuurlijk mogen jullie commentaar geven, maar gelieve een PB als je vragen hbt over dr verleden of wat er met dr is gebeurd!
Dat ook wegens privacyredenen van bepaalde mensen 

super An!!