Is hier dan een topic over mijn zusje met onze Shetlandtopper Pippi van Stal Kakelbont. Ik plaatste eigenlijk nooit echt foto's van ze in een HAW-topic, dus dit is een beetje een verzamel topic van dressuurfoto's van hun 2en door de tijd heen.Eerst maar even netjes voorstellen:
Mijn 12 jarige zusje Sanne, en de 7 jarige Shetlandpony Pippi
1.

Een paar foto's tijdens een dressuurtraining:
2.

3.

4.

Tijdens een dressuurwedstrijd in één van de laatste keren dat ze B startten:
5.

6.

7.

Tijdens de Regiokampioenschappen, waar ze een hele mooie 2e plaats behaalden in de klasse B
8.

Lekker trainen in de frisse buitenlucht afgelopen zomer:
9.

10.

11.

Uit de hand gelopen middengalopje?! Haha nee uiteraard mag Pippi ook lekker rennen op zn tijd

En toen was het weer tijd voor het serieuzere werk, de Shetlandpony Jublieum Manifestatie stond voor de deur: hier is wel een topic over geweest: @ work bij de Shetlandponymanifestatie
Tijdens de caprilli proef (dressuurproef met een paar hindernissen erin), hier werden ze 1e, en in totaal zijn ze Bereden Kampioen van die dag geworden.
12.

Vlak daarna was het tijd voor de Shetlandpony Talentencompetitie. Ook hier waren ze de beste, en is Pippi 'Shetlandpony talent van 2007'
13.

Momenteel loopt Pippi op L2 niveau, en is Sanne haar aan het trainen voor de M1. Dit mag ze dan wel niet officieel starten, maar 2x per jaar is er de Nationale Indoor voor Shetlandpony's waar je dit niveau wel mag starten.
Ook gaan we zomer 2008 naar Duitsland naar het Europees Kampioenschap voor Shetlandpony's. Uiteraard hopen we dat Pippi het daar ook goed gaat doen!

Nog even een knuffel foto

14.

Leuk dat je even kwam kijken en uiteraard vinden we het leuk als je even laat weten wat je er van vindt

Nogal klein voor dr leefttijd 
Een Shetlander is een A-pony. En A-pony's mogen niet verder dan de L2. Tenzij mn zusje 18 zou zijn, dan mag ze tussen de paarden starten, maar ik vrees dat de groeispurt dan toch al wel geweest is