Ik had hem verkocht.. Maar later weer terug gekocht hij had last van zijn rug.. Ik had er 1 1/2 jaar niet meer opgezeten dus het was een grote verassing om er weer op te gaan.
Aangezien mijn paard best wel fel is dacht ik dat het een bok festijn ging worden maar dat viel heel erg mee hij liep rustig en relaxed en heeftgeen stap verkeerd gedaan
Hij was echt superbraaf. Toen ik hem wegdeed was hij in de pubertijd.. en was die absoluut niet braaf met rijden

Dus dit was een grote omkeer hehe
Ik hoef geen commentaar dat je zn ribben kan zien.. want dat weet ik al dat s niet omdat hij niet genoeg eten krijgt want hij krijgt juist heel veel eten.. Maar hij is superopgefokt op stal en kom zowat over de staldeur heen :s
Omdat hij snachts niet meer naar buiten gaat... En de andere nog wel buiten staan (die hebben wei met schuurtje ik dus niet)

Het erge vind ik dat ik nog zulke reacties krijg van mensen ook.. terwijl ik zo hard me best heb gedaan om shakir weer terug te krijgen om hem zn plekje weer te geven om hem de liefde te geven.. om hem weer te laten herstellen.. anders had ik niet geweten waar die terecht had gekomen...