Ik als Alwetende Yippiezijnde zie geregeld gymnastiektopics van mijn collegapaarden voorbij komen hier op itp. Allemaal heel leuk en aardig, maar ik denk dat we iets fout doen, zo als paarden onder elkaar.
Neem het volgende voorbeeld.
Volgens de regels van de reguliere paardengym zou dit topic er ongeveer zo uit komen te zien:

By kjoetie

By kjoetie

By kjoetie

By kjoetie
Nou is dat allemaal heel leuk en aardig, maar als onze Mensen ons iedere keer zo uit onze panty zien gaan in de bak, denken ze dat we bergen energie hebben. En dan, dan moeten we NOG veel harder werken! En ik bedoel, in de tijd dat je werkt, kun je ook eten; een paard moet tenslotte prioriteiten stellen

Dus, waarde collegavierbenigen, stel ik voor om ons gymnastiekuurtje in het vervolg tot de volgende oefeningen te beperken:
Stilstaan-aan-touwtje (goed voor je evenwicht en de Menswezens schijnen het meer te waarderen dan Ploink-aan-touwtje-> vinden ze je lief-> meer eten

By kjoetie
Als je net als ik jonger dan 3 jaar bent scoor je hiermee extra punten, want dan ben je opeens heel Braaf -> meer eten

By kjoetie
Dan de oefening Buig-hals. Zeer belangrijk en nuttig, want veel gebruikt tijdens het eten

By kjoetie

By kjoetie
Maar veruit de beste oefening is de Oorzwaai. Dit kun je onbeperkt doen!
En links...

By kjoetie
en allebei naar voor..

By kjoetie
En voor de ware krachtpatsers onder ons, beide naar de zijkant!

By kjoetie
Dus stop met keten, zodat je meer kunt eten!!

By kjoetie
Met vriendelijke groet,
Yippie's Furia
PS van mijn Mens:
Ze weet het nog niet, maar ik heb haar eerste hoofdstelletje gekocht

By kjoetie

By kjoetie
Een berichtje vinden we allebei erg leuk