anneliesdj schreef:Hengst en merrie neem ik aan? Watvoor afstamming hebben ze en zijn ze op show's geweest?
Sirel is een goedgekeurde avs-hengst met crabbet-bloed, Silver General x Mirella (v Baccarat)
zie voor meer info op onze site:http://el-shamhorses.fredgols.nl/ daar staan ook de shows, keuringen en wedstrijden op die hij bezocht heeft.
A.F Mayumanah is een Biblion x A.F Gracia nakomeling. en is als veulen en vorig jaar naar de regionale keuring geweest en zal er samen met Sirel dit jaar weer heen gaan. Ze verwacht volgend jaar haar eerste veulentje
DjunDjun schreef:Wat een prachtig stel zeg

Heb het HAW topic ook bekeken. Geweldig mooi die arabieren.
Wat me wel opviel bij mayumanah zijn die botten onder haar kin?
die botten op haar kin zijn wisselkaken, thooth bumps ook wel genoemd las ik bij het av forum.
Ze zijn bij haar heel heftig maar het is al wat afgezakt, tandarts heeft haar een handje geholpen bij het wisselen maar denk dat ze altijd wel lichtjes bobbeljes daar zal hebben, maar stoor me er absoluut niet aan. hoort gewoon bij haar
Bren79 het zijn hele mooie fotos weer eens geworden, mijn lijstje voor uitvergrotingen wordt zo steeds groter hoor...