Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ilivus schreef:wat kan ik me bij de onderdelen voorstellen?
sunnygirl schreef:kan je met trail ook voor spek en bonen mee doen om de oefeningen is te doen met me merrietje? ze is net 3, vandaar.
MSQuincyTE schreef:sunnygirl schreef:kan je met trail ook voor spek en bonen mee doen om de oefeningen is te doen met me merrietje? ze is net 3, vandaar.
Een wedstrijd als deze doe je nooit voor spek en bonen mee je paard leert ervan dus is dit een goeie oefening altans zo zie ik het.

sunnygirl schreef:kan je met trail ook voor spek en bonen mee doen om de oefeningen is te doen met me merrietje? ze is net 3, vandaar.
PaolaPromise schreef:sunnygirl schreef:kan je met trail ook voor spek en bonen mee doen om de oefeningen is te doen met me merrietje? ze is net 3, vandaar.
Kan iedereen gewoon meedoen?? Of moet je daar bepaalde startkaarten voor hebben ofzo??? Ik ben leek![]()
Het lijkt me wel leuk! Kunnen we er samen heen Panja
dazmar schreef:Ben er net even wezen kijken! Leuke combinaties gezien! Sommige waren al best goed zeg! En sommige vonden de kalferen toch ook wel erg eng