dit keer had ik Ultimo mee, en moest ik een M dressuur proef rijden.
de eerste proef ging redelijk, hij was wat zenuwachtig van alle bloemen enzo om de baan, het jury hokje was vooral heeeel eng

voor deze proef had ik een 5 gekregen, met als commentaar: een zeer mooi paard om te zien, heeft een mooie ruime beweging, amazone zit en rijd heel netjes, maar doordat ie zo zenuwachtig was en niet veel extra's liet zien krijg je een 5

2e proef, ging stukken beter, niks was meer eng en hij liep de sterren van de hemel

voor deze proef had ik een 7.5 gekregen en was daarmee de winnaar van de rubriek

had een knal gele zweetdeken gewonnen, een beker en een lintje.
dus ik ere rondje gereden, komt er ineens een man naar me toe gerend: je moet snel naar de spring baan, daar moet je de finale rijden tegen de winnaar van de eerste proef!!
dus ik helemaal zenuwachtig omdat ik dat niet wist, naar de inrij bak gereden, oefeningen nog een beetje doorgenomen en de ring in.
de finale proef liep Ulti echt super fijn, alles kwam er goed uit, middendraf liep die super en van de stap naar galop overgang ging ook super

toen kwam het commentaar met als uitslag: een 7.2!!

toen de andere finalist in de baan, reed ook een hele nette proef, en toen zij de jury nadat ze klaar was,dat het heel moeilijk was, dat we heel erg gelijk op gingen maar mijn paard net iets meer Schwüng had, en kreeg ze een 7

dus had ik gewonnen!

helemaal trots stond ik voor het jury hok op de prijs uitrijking te wachten, en toen kwamen ze met de 1e prijs aangelopen, een Welsh Veulen!!

dat had ik dus echt niet verwacht!!

ze zeiden wel dat er een speciale extra prijs was, maar neit Wát het was

dus ben ik met 1 paard naar concours toegegaan, en met 2 thuis gekomen
mooiste foto van de finale proef

prijs uitrijking, beiden kijkend en lachend naar het veulen

en mijn prijs
:

er zijn nog meer foto's gemaakt, maar die moet ik nog thuis krijgen

wat vinden jullie van mijn nieuwe aanwinst?

Ultimo ziet er echt ontzettend knap uit!