Ik te paard en Franka heel sportief op de fiets met fotocamera,
(super bedankt meis). Rond 11 uur was Franka hier, en gingen we naar Kevin en romanca toe. Toen we bij de paardjes waren Kevin uit de wei gehaald, gepoetst en opgezadeld. Rond half 12 gingen we weg uit de wei, en nog even langs mijn huis om Mn goede leren laarzen om te wisselen naar m’n jodphurs.
Rond kwart voor 12 gingen we hier weg richting het bos. Bij het bos aangekomen eerst nog eventjes wat gedressuurd op de zandvlakte, toen Kevin enigszins rustig was zijn we het bos in gegaan. Na een heel aantal paden af te zijn gegaan waren we een verkeerd pad in gegaan en wisten we niet meer waar we waren. Wij omgekeerd en kwamen we de mensen tegen die Kevin hebben beleerd voor de kar met hun 2 Gelderse voor de kar en nog iemand met een fries. Wij een stuk met hun meegereden en toen hun linksaf gingen zijn wij rechtsaf naar de Panoramahoeve (pannenkoekenhuis) gegaan. Daar Kevin afgezadeld en in de paddock gedaan. Meneer ging meteen lekker rollen bollen (heerlijk ventje). Wij met de spullen naar boven en wat gegeten. Na ong een halfuurtje uitgegeten en afgerekend te hebben zijn we Kevin weer gaan opzadelen en terug richting huis gereden. Kevin was relatief druk, en toen we om een uurtje of half 6 weer terug waren was hij nog steeds druk (ja hij heeft energie teveel
.)Het was echt super gezellig en we gaan het zeker vaker doen! De fotos!, ze staan niet op volgorde
eerst eventjes wat dressuren op t "hondenveldje"
1.
2.
en daarna het bos in
3.
pony schoot opzij, en dan krijg je dit

4.
5.
6.
7.
Natuurlijk onderweg ook een pauze ingelast
8.
en als je dan de paddock in mag, tja... dan ga je natuurlijk rollen!!
9.
10.
11.
Daarna zelf wat gegeten, en pony weer gevangen
12.
13.
als laatst zn lieve koppie
14.
Zo dat was t weer.. Laten jullie ene berichtje achter?
Edit; IK HOEF GEEN COMMENTAAR DAT HET GEVAARLIJK IS EEN VASTE HINDERNIS TE SPRINGEN, IK WEET WAT IK DOE! WE RIJDEN OOK OEFENCROSSJES!!!