Maar zijn er nog mensen die 23 juni naar Stal Midler gaan?
Ik ga dressuren,springen en crossen!
L2 dressuur en 60/80cm springen
Zijn er mensen die er al zijn geweest, en weten hoe het eruit ziet enzo
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Liesbethje schreef:ik ben er ook, rij een B- proefje, het wordt voor ons allebei de eerste keer dat we zoiets doen

QuijoSavan schreef:Klopt, maar gaat het nog door? Want heb geruchten gehoord dat het misschien niet kan wegens de overlast naar de buren toe.
En een van de huizen die enigzins in de buurt staan, die mensen daarvan wonen er al jaren dus die zullen nu opeens niet gaan zeuren, hebben zelf ook paarden ieniemienie schreef:Liesbethje schreef:ik ben er ook, rij een B- proefje, het wordt voor ons allebei de eerste keer dat we zoiets doen
Ik ga voor je duimen hoor Lies, ik zit alleen precies dat weekend in Frankrijk (Euro Disney) dus kan helaas niet komen kijken! Maar we zorgen wel dat iemand veel foto's zal maken! Trudy misschien ofzo
Je kunt het!!!! Succes!
(iedereen trouwens!)
QuijoSavan schreef:Het was op komen spelen omdat waar het gehouden wordt meer stallen wilde gaan neerzetten, toen is het balletje gaan rollen, en jah idd, de buren van eigenlijk 'te ver'....
Maar het zal heus wel meevallen... maar ze begonnen erover toen ik formulieren had ingeleverd.
) maar goed, het zal inderdaad wel meevallen. We horen het vanzelf wel 

)
xsimone schreef:Ik doe ook mee, B Dressuur met mn pony, dat word dan zn 3e wedstrijdje!
Cross & Springen 80/100 doe ik ook, maar dat met het paard van mn moeder!
Ene, van dat overlast, zou dat niet van dat feest zijn, lijkt me toch niet dat je overlast van een wedstrijd krijgt.
Want dat feest is toch op het Vuurbaken?

Jij bent toch vriendin met Daniëlle en je zit toch ook op de willem?! QuijoSavan schreef:Klopt, maar gaat het nog door? Want heb geruchten gehoord dat het misschien niet kan wegens de overlast naar de buren toe.
Liesbethje schreef:ik ben er ook, rij een B- proefje, het wordt voor ons allebei de eerste keer dat we zoiets doen dus heb het maar bij enkel dressuur gelaten ipv ook nog en springparcoursje![]()
Proefje is trouwens op het gras, springen in de bak en cross op het terrein erachter
melisranger schreef:@xsimone: Jou heb ik wel vaker gezienJij bent toch vriendin met Daniëlle en je zit toch ook op de willem?!