vlnr Diana(ranovich)&Ran, Maike(Urko)&Urko en Sanne(Bokel)&Bonito
.... gaan wij naar het water met de pony's
Dit zijn foto's van enkele weken terug toen het water nog KOUD was... Bonito wilde ook echt niet het water in
Diana, ik & de pony's, brrrr koud water aan onze voeten!
Ja, valt niet mee lichtrijden en lachen
hou je zadel maar vast, beginner
Kijk ik heb een speedboot..pony
En deze komt in 20/30 boven mijn bed...
We hebben die zondag echt ongelovelijk veel bekijks gehad van gezinnen die daar aan het wandelen waren, en allemaal kindjes die ook wilde... ("mam ik wil als ze terug zijn ook een keer!")
Paar weken later (vorige week donderdag) ben ik weer naar het Ven toegereden om Sanne met Bonito op te halen, want Bo kwam na een half jaar weer bij ons op stal te staan
Natuurlijk, nu het water warmer was en de blaadjes groener, zijn we nu echt ver het water ingegaan en we hebben nog even het Bosbeheer geholpen met wat plastic uit de bomen te halen, die bomen stonden midden in het water. Bo vond het nu wel leuk. Urko vond het te leuk, die wilde telkens gaan liggen... Bo: "Zeg moet ik hier in lopen, dan eis ik hierna wel een douche met babyshampoo, want dit ruikt naar vis!"
San,Ik & de Pony's
Drafje
San&Bo
Bo: "Zeg m'n badeendjes zwemmen weg!!!"
Als je heel goed kijkt zie je ons bij die boom in het midden rijden, daar ligt een eilandje... even wat rotzooi uit de natuur halen voor het Bosbeheer
Toen zijn we met een boog terug gereden en kwamen we Bo zijn badeendjes weer tegen
Ik&Urk
Spetters Spetters en Nog meer Spetters!!!

Doeii!!!
Aanstaande zondaag gaan we er weer heen, die ronde gaan we nog wat verder, in dat deel kunnen de paarden echt zwemmen! En ik heb er super veel zin in!!! Ik heb dit topic ook gemaakt namens Bokel en Ranovich, om 3 topics te maken met dezelfde foto's is een beetje onzin.
Bedankt dat je even kwam kijken!
En ja het zwemmen of watertrappelen oftewel pootje baaien is ook gewoon té leuk heb nou al zin in zondag! Zie je dan en bedankt voor het maken van het topic
Jammer dat ik een schijtluis van een paard rij, die nog niet eens een plas in durft. 

Ik denk als ze er eenmaal in is, ze het ook super vindt!
Maar zeker wel voor herhaling vatbaar!