Zijn er nog mensen die naar Albergen gaan in het weekend van 19 t/m 22 april?
Ik start voor het eerst M1.. En vind het best spannend
Nog meer mensen dus? Ik ben wel benieuwd.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

casirask schreef:ja zoals elk jaar gaan we ook naar Albergen. We starten op vrijdagavond met de hele stal in de B springen. Dressuur start ik dit jaar niet daar. Ik hoop dat ik kan springen de 20e heb net 4 dagen mn voet uit het gips en is nog heel gevoelig.
. casirask schreef:Met mijn voet gaat alles wel goedkomen. De zwelling wordt elke dag minder. Kan mn rijlaarzen weer aan. Kijken of ik de paarden in elk geval in vorm kan krijgen binnen die tijd. Jij maakt dus je M1 debuut in Albergen?

casirask schreef:Zal vast wel goedkomen toch? Laat even weten hoe laat je moet rijden als je de starttijden weet. Misschien ben ik er die dag wel met de pony's en kan ik ff komen kijken?

casirask schreef:Hee Mandy! Druk weekend dus hahaha. Gaat het goed met al je paarden?
rowo schreef:casirask schreef:Hee Mandy! Druk weekend dus hahaha. Gaat het goed met al je paarden?
Ja gaat goed.... heb nu ff een maandje niks gehad. Dus straks er weer vol tegenaan! Hoe gaat het met jou!?
@ martine: jou zie ik dinsdag wel

rowo schreef:Ja zie je vast en zeker wel weer. Mistte je ook al op de concoursen
@ martine: oh ja ik ga niet vnvd! Was ik vergeten
Grapje, ga jij maar lekker knutselen!!! 

TeeGee schreef:Ik ga op vrijdag nog een rondje L hc starten dus dan zie ik je wel Rowo!
Als ik tijd heb zal ik je zeker even gaan aanschouwen
Je gaat dus zaterdags ook nog in het M? 
rowo schreef:TeeGee schreef:Ik ga op vrijdag nog een rondje L hc starten dus dan zie ik je wel Rowo!
Oh leukAls ik tijd heb zal ik je zeker even gaan aanschouwen
Je gaat dus zaterdags ook nog in het M?