Mijn lieve manege pony

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JodieR

Mijn lieve manege pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 21:46

Hier het nieuwe topic, omdat de andere was gesloten
omdat mijn titel ''msn'' taal was,
je kan hier nu weer reageren, zitten nu ook een paar nieuwe foto's bij
en dat de pony dun is weet ik ook wel.
dat hoef je dan ook niet als reactie te zeggen

Afbeelding
even voor het rijden een foto
Afbeelding
dyanne en ik even gek doen =D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
wouden we net foto maken knalt hij met zijn kop tegen mijn kop aan Vork
Afbeelding
even uit zijn stal kijken , heel boeiend al die mensen Haha!
Afbeelding
even naar het bos, laten grazen : Pling

laat maar een leuke reactie achter

JorisDy

Re: Mijn lieve manege pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:48

Leuke fotos Jo:)

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:48

ik moet zeggen dat hij best mager is.. vind het erg jammer.. gebeurt veel te vaak op maneges

tis wel een harstikke leuk ding..

edit: zijn neusriem zit ook te hoog Knipoog

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 21:49

er komen nog foto's dat ik aan het rijden ben, maar het lijkt me wel leuk om wat reactie's te krijgen wat jullie van browny vinden

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:52

zoals de Auteur heeft gezegt: Ze weet dat die dun is dus die reacties zijn overbodig.

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:52

doe hem maar gewoon lekker verwennen en veel aandacht geven, af en toe eens een extra peen of een appeltje geven, lekker verwennen dus. Daar is hij waarschijnlijk heel blij mee.
(een paard heeft wel een hoofd en geen kop, het is een edel dier)

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:54

ten eerste staan je foto's hier verkeerd er staan namelijk geen rijfoto's tussen
dus ik heb getemd Bloos
en sorry hoor maar daar zou ik weigeren om op te rijden die witte plek op zijn rug op de laatste foto
komt toch niet door toeval daar.
daar kan ik 2 dingen aan plakken en dat zijn A veel te mager Boos!
en B slecht passend tuig net als dat hoofdstel.
Ik snap dat je als paardenliefhebber op zoiets gaat rijden
wat vandaag of morgen door zijn benen kan gaan omdat het zo mager is.
Dat is mijn mening wil je dit commetaar niet Boos! moet je niet zulke foto's plaatsen
sorry hoor.

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 21:56

shan schreef:
doe hem maar gewoon lekker verwennen en veel aandacht geven, af en toe eens een extra peen of een appeltje geven, lekker verwennen dus. Daar is hij waarschijnlijk heel blij mee.
(een paard heeft wel een hoofd en geen kop, het is een edel dier)

ik verwen hem al genoeg, maar het is ook wel zijn bouw dat hij zo dun is, hij loopt gewoon alles er af, voor hem is het een straf als hij stil moet staan. Hij zoekt ook altijd na eten Haha!

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:57

onley schreef:
ten eerste staan je foto's hier verkeerd er staan namelijk geen rijfoto's tussen
dus ik heb getemd Bloos
en sorry hoor maar daar zou ik weigeren om op te rijden die witte plek op zijn rug op de laatste foto
komt toch niet door toeval daar.
daar kan ik 2 dingen aan plakken en dat zijn A veel te mager Boos!
en B slecht passend tuig net als dat hoofdstel.
Ik snap dat je als paardenliefhebber op zoiets gaat rijden
wat vandaag of morgen door zijn benen kan gaan omdat het zo mager is.
Dat is mijn mening wil je dit commetaar niet Boos! moet je niet zulke foto's plaatsen
sorry hoor.

Goed dat je je meting uitend. maar toch wil ik iets zeggen, die witte vlek was er al toen die aankwam. en dat is totaal genezen en zie geen rede waarom je daardoor niet kan gaan rijden. Dat van te mager wordt aangewerkt en hij krijgt genoeg hooi en minder biks zodat die minder hard gaat. Met dat hoofdstel heb je gelijk, zou het op de manege zeggen. En trouwens dat die door ze benen kan zakken valt ook wel weer iets mee!

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:57

JorisDy schreef:
Iik ga slape Xx.(K)

ja ennn...????

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:58

B_rOwny schreef:
er komen nog foto's dat ik aan het rijden ben, maar het lijkt me wel leuk om wat reactie's te krijgen wat jullie van browny vinden

Kijk boven je Knipoog
Ik blijf erbij dat ik he mager vind en op foto 4 trek je zijn bit wat ver door zijn mond.

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 22:01

DarkDreamer schreef:
B_rOwny schreef:

Kijk boven je Knipoog
Ik blijf erbij dat ik he mager vind en op foto 4 trek je zijn bit wat ver door zijn mond.

Ja oke dat is waar, maar daarvoor duurde het ook al een poos voordat hij eindelijk stil stond, dus daarom zie je dat op de foto, maar ja..

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:02

als ie niet stil wil staan lijkt 't mij dat je niet aan een teugel gaat hangen Nagelbijten / Gniffelen

Arwennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:03

dat die pony mager is kan zij toch niks aan doen
wees even wat aardiger voor haar, zij wil graag foto's van een lieve pony laten zien.. zij kan die pony toch niet dikker maken want die pony is niet van haar.. al dat gezeik hier altijd.. alsjeblieft zeg.. klaag dan de manege aan ofzo..

ik vind het leuk foto's hoor en een lieve pony Lachen

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:03

nou ik vond hem eerst niet erg mager uitzien
tot ik de laatste foto zag Boos! nou sorry hoor maar daar schrok ik van ik dacht dat het maar een beetje was maar je ziet gewoon zijn ruggegraad lopen
mischien een erg goed idee om een tandarts te laten komen
dat is meestal de grootste oorzaak van alles, zonder dat mensen zich dat bewust zijn. ik heb ook zo een merrie gezien die is geland bij de slager omdat ze niet meer te redden was.

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:12

@ onley: Rustig Nagelbijten / Gniffelen, van mij mag je best zeggen dat je hem mager vind, dat zeg ik ook. Maar dit meisje kan der toch ook niets aan doen? Ja hoogstens zeggen dat ze hem mager vind en dat ze mischien de tandarts naar hem moeten laten kijken.
Wat dat betreft vind ik dat Arwennn gelijk heeft Knipoog

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:16

jezus mensen kijk ff naar de tekst!.. kan dat meisje helemaal niks aan doen Scheve mond

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:21

DarkDreamer schreef:
@ onley: Rustig Nagelbijten / Gniffelen, van mij mag je best zeggen dat je hem mager vind, dat zeg ik ook. Maar dit meisje kan der toch ook niets aan doen? Ja hoogstens zeggen dat ze hem mager vind en dat ze mischien de tandarts naar hem moeten laten kijken.
Wat dat betreft vind ik dat Arwennn gelijk heeft Knipoog

Die heb ik ook welleens aangehaald voor een ander paard, dan krijg je te horen ja zullen we doen zodra de dierenarts er weer is, en dan word het vergeten, wat dan?
En denk jij dat zo'n meisje durft te zeggen dat hij te mager is en dat hij naar de tandarts moet? denk het niet. Ze weten dat hij te mager is en daarom krijgt hij ook extra ruw voer en loopt hij minder mee in de lessen. En het komt niet dat hij zo mager is omdat hij te weinig eten krijgt dit heeft een reden. Eigenlijk zou ik willen dat hij slobber krijgt of bietenpulp of wat anders om sneller dik te worden maar als dat niet gehaald word kun je er weinig aan doen naast hem na het rijden hooi te geven en hem te verwennen met appels etc.

overigens snap ik jullie reacties heel erg goed!

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:35

mensen, houden we er ff rekening mee dat het (helaas) een manege paardje is? Dan heb je, ook als paardengek, toch ballen nodig om naar de eigenaar te stappen en hem te vertellen dat het beestje er niet uitziet zoals het hoort.
Het enigste wat ze kan doen, zou zijn, niet meer op hem rijden, maarja, als zij er niet op rijdt, doet een ander het wel. Jammer maar helaas.
Daarnaast ligt het zeer zeker ook aan de bouw, dat heb je bij mensen toch ook? Zo ben ik ook totaal niet gebouwd voor ballet en zal ik nooit in maatje 34 passen, terwijl een vriendin zich volduiwt met chips en geen gram bij komt. That's life.
Vin dat ie wel lekker allert kijkt met vrolijke oogjes. Ja

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:42

het is ook een super vrolijke pony dat is het probleem juist hij wil te graag, loopt zich zelf voorbij en verbrand daarom veel te veel energie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 08:26

--> ITP

Over het dun zijn van het paard is genoeg gesproken.
TS kan hem zelf niet voeren, dus is daar weinig discussie over.

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 14:14

loeckie schreef:
mensen, houden we er ff rekening mee dat het (helaas) een manege paardje is? Dan heb je, ook als paardengek, toch ballen nodig om naar de eigenaar te stappen en hem te vertellen dat het beestje er niet uitziet zoals het hoort.
Het enigste wat ze kan doen, zou zijn, niet meer op hem rijden, maarja, als zij er niet op rijdt, doet een ander het wel. Jammer maar helaas.
Daarnaast ligt het zeer zeker ook aan de bouw, dat heb je bij mensen toch ook? Zo ben ik ook totaal niet gebouwd voor ballet en zal ik nooit in maatje 34 passen, terwijl een vriendin zich volduiwt met chips en geen gram bij komt. That's life.
Vin dat ie wel lekker allert kijkt met vrolijke oogjes. Ja

ja dat is ook zo, als ik er niet op rij in de les rijd er altijd een ander op, dan kan ik er net zo goed op gaan rijden.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 16:38

Browny is een manege pony maar heeft het zeker niet slecht. Hij loopt zelf alles eraf hoe ze ook proberen om hem rustig te houden hij blijft echt wel doorlopen, helaas

Lilian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 17:06

Breitling schreef:
het is ook een super vrolijke pony dat is het probleem juist hij wil te graag, loopt zich zelf voorbij en verbrand daarom veel te veel energie

inderdaad, en we voeren hem ook goed bij!!!!!!!!
Die pony is wat aan de magere kant maar altijd harstike vrolijk!!

ZitAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 17:19

khOuuvnnjOuu schreef:
ik moet zeggen dat hij best mager is.. vind het erg jammer.. gebeurt veel te vaak op maneges

Bij ons zijn veel manegepony's juist te dik Clown