6.30u opstaan
, want 8 uur moesten we wegrijden en ik moest nog wat dingetjes doen en uitaard ook nog naar stal toerijden. Al met al vertrokken we toch nog iets later. Ik kreeg een lift van Papaya hier op bokt, erg lief! En heel goed, lekker rustig gereden, langzame bochtjes en niet teveel remmen, gewoon vloeiend en rustig! Kortom echt zoals het hoort en zoals iedereen het zou moeten doen! Papaya...nogmaals enorm bedankt! Aangekomen in Bunschoten eerst eventjes netjes betaald en vervolgens met zn 6-en de bak in. De onderdelen stonden al klaar:
een bruggetje, jog-over balkjes, zijwaarts balkjes, het vierkantje, de slalom en het hek. We begonnen met een voorstelrondje. Wel grappig, een clinic georganiseerd door de DAWRA, maar er was in ons groepje maar 1 arabier, 1 kruising arabier-appaloosa, een schattige 2-jarige bonte NRPS-merrie, 2 2-jarige Quarterhengsten en mijn Painthengstje [naam].
Na uitgebreide uitleg van Corine bij elk onderdeel, mochten we het om de beurt zelf proberen onder toeziend oog van Corine. Erg leuk en fijne uitleg! Wat ik erg mooi vond om te zien, was dat ieder paard het deed, soms met wat moeite, maar eigenlijk iedereen kwam er zonder problemen doorheen! Echt leuk, vooral de arab-appie kreeg echt steeds meer vertrouwen, de quarters hadden wat last van hormoontjes maar vonden het zo leuk dat ze toch hun aandacht er goed bij konden houden. Ook [naam] was erg braaf, eigenlijk alles, behalve het zijwaarts gaan, dit moet hij echt nog leren, deed ie super! Ik was dan ook erg trots. De 2 uur waren wel wat veel voor hem, maar dat is geen schande, hij is pas 15 maanden en had ook al een uur voor het eerst aleen in de trailer gestaan.
Aan het eind, nadat we zo'n beetje alles hadden geoefend, hebben we allemaal een keer het parcourtje gedaan, zo netjes mogelijk en onder toeziend oog van Corine. Ook dit was enorm leerzaam en leuk om te doen! Bij iedereen ging het ook over het algemeen heel goed.
Na 2 uur flink zweten, want warm was het wel, even aan de zijkant uitgepuft. Daar stond Evelien met haar rijdende winkel en daar zag ik ineens een bekend gezicht...Face, die ontzettend gave Australian Shepherd!! En aan de andere kant van zijn riempje zat dus Monnik! Een kleine boktmeeting... Ook Baileys was erbij en de kleinste ukkepuk, helemaal vergeten hoe ie heette, maar wat een leukerd zeg!!! Zo lief en bekaf en naar ik begreep stonk ie...hij had in de modder gelegen, maar tjonge wat een knapperd!!! Monnik, leuk je een keer ontmoet te hebben!

Daarna weer richting de trailer, [naam] was het echt zat, moe, warm en hij had er gewoon genoeg van. Dus rond 12.30 [naam] weer ingeladen en weer naar Loenen vertrokken. Daar aangekomen natte [naam] uitgeladen, even wat te snoepen gegeven en lekker bij zijn vriendje in de wei gezet waar hij lekker begon aan zn welverdiende grasjes
. Toen met Papaya de trailer schoongemaakt en spullen uit/opgeruimd. Papay vertrok na nog wat kletsen rond 15 uur, ze was net het erf af toen ik zag dat ze haar tas vergat. Nu het staartje:
Snel gebeld en naar Papaya gerend die net het erf af was...was het niet haar tas......maar die van Corine...oei!!! We hebben dus per ongeluk op de een of andere manier Corine's tas meegenomen. Tja wat toen...we hadden geen nummer van Corine, alleen van thuis, maar ja...daar was ze nartuurlijk niet!
Autosleutel zat erin, papieren etc... We hebben toen eerst wat geprobeerd te bellen mbv 118, dat lukte niet, vervolgens besloot Papaya maar om met trailer alvast weer terug naar Bunschoten te rijden en ik zou proberen Corine of Bunschoten te bellen... Bunschoten nam niet op, toen Francis gebeld om te vragen of zij het nummer had. Ook niet... Vervolgens heb ik de halve werled opgebeld tot ik mijn vader te pakken kreeg, hij kon achter zijn pc en heeft Corines nummer opgezocht. Eindelijk kon ik Corine bellen...o o o wat was ze blij! Ze hadden de hele manege in Bunschoten al op zn kop gezet... o o o wat voelen wij ons schuldig... Bij deze dus nogmaals: Corine 1000 maal excuus!!! Sorry sorry sorry!
Schaam schaam... Wat een ellende!Maar goed...eind goed al goed, op het moment dat ik dit typ heeft Papaya de tas wellicht alweer overgedragen aan zijn blije baasje!
Tenslotte wil ik dan ook de DAWRA bedanken voor het organiseren van een zeer geslaagde clinig, Corine voor het geven van de leuke clinic, we hebben veel geleerd en ons zie je zeker terug op een wedstrijd!!!
Ook wil ik Papaya nogmaals bedanken voor de fijne lift en het terugbrengen van Corine tas!
Bedankt!!!
Er zijn tijdens de clinic foto's gemaakt door picture lifestyle, die zullen binnenkort wel op de site staan. Papaya had ook nog wat foto's gemaakt!
*o/*
! Gelukkig was Krista er en nam zij gelijk de leiding door zoveel mogelijk mensen te bellen die op de clinic waren geweest want natuurlijk was ons eerste vermoeden dat iemand hem perongeluk mee had. Helaas had Krista iedereen gebeld en nope... niemand had mijn tas! Van 1 persoon was er geen nummer zei ze nog, maar ja, verder niet bij stil gestaan, en zal je net zien dat dat dus Skippy en Papaya waren...
!
!! Ik ken het gevoel van paniek dat het kan geven om erachter te komen dat je een tas mist met je alles erin ... gelukkig dus maar van die Happy Ending
schaam me diep jouw tas voor die van Jessica aangezien te hebben. Wat erg voor je die consternatie. Alles stond zo mooi bij elkaar en alles was in no-time ingeladen en in die kofferbak gepropt....