Maar daarvoor in de plaats heb ik wel gelijk een lieve kleine maar o zo stoer ruintje terug gekregen!

"He"
zullen jullie wel denken "Dat lijkt wel dezelfde?" Ja en nee want dit is het verschil:
Mijn lieve Shettenvent is letterlijk ontmand en gaat sinds vanmiddag 4 uur door het leven als ruin

En hij heeft zijn naam eer aan gedaan (Hercules) want meneer heeft als een beer gevochten tegen de narcose. Pas na het spuitje voor 300 kilo kregen we hem eindelijk omver waarbij we hem nog de hele tijd in bedwang moesten houden. Vriendlief zijn hoofd naar beneden houden, ik met mijn knie op zijn hals en mijn hele gewicht over zijn lijfje heen want hij bleef maar vechten en het de dierenarts moeilijk maken (ja, sherwood, je hebt straks weer wat te lachen met Petzold
). Maar de dierenarts en wij waren ook bikkels en lekker net nog wat sterker
Daarom dus ook geen foto's van de operatie zelf want we hadden onze handen vol aan hem 
Zijn formaat ballen verbaasde mij nogal... niet verwacht voor zijn klein hummeltje:

En het lot van Herc zijn ballen... tja, life sucks when you die:
mmm, lekker proteine... tis maar goed dat zij ook al gecastreerd/gesteriliseerd zijn 
En als laatste:
Hercje aan het bijkomen van de narcose

Zucht, nou kan ik niet meer zeggen dat ik een hengsteneigenaar ben
Dus ik heb mijn hoop nu op Fayette d'r a.s. beeb gevestigd dat dan maar een hengstje wordt
maar hun zullen het wel lekker vinden
Vieze katten!!