Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Sluitingsdatum inschrijvingen: 1 april 2006
Toeslag inschrijvingen na sluitingsdatum:€ 10,00 per onderdeel (GEEN bijschrijvingen mogelijk!)

Inmiddels hebben we zo'n 1500 euro aan prijzen!! Ook zijn we hard bezig om een overall prijs voor de amateur en open klasse gesponsord te krijgen zodat we deze kunnen uitreiken op onze 3e show in december. We hebben dus 3 shows gepland staan, 9 april, 27 mei en 9 december. De deelnemers die in de amateur of open klasse meedoen met deze shows kunnen dus kans maken op deze overall prijs, hoe meer shows je meedoet hoe meer kans je dus maakt! dus schrijf je op tijd in!!
Citaat:Op zondag 9 april organiseren Sheila de Reu (Shellybelly op Bokt) en ik een WRAN-C show in Stal Groenendaal te Bunschoten met als jury Chris Knol.
ergens overheen gelezen
Sonja schreef:Ik kan 'm niet starten ivm de judge dus als je nog ergens hulp bij nodig hebt (ringsteward of omroep) dan geef maar een gil.

Sonja schreef:Ik kan 'm niet starten ivm de judge dus als je nog ergens hulp bij nodig hebt (ringsteward of omroep) dan geef maar een gil.

Begint er wel op te lijken
Sonja schreef:Ik roep je gewoon bij alle klassen de ring in Vera, dus bij deze ga je Allround