)Afgelopen zondag ben ik met mams een buitenrit gaan maken. Mijn moeder heeft vroeger een blauwe maandag gereden, maar vond het eng en is er toen mee gestopt. Nu ik een niet al te grote pony heb, vind ze het erg leuk, sinds 2 of 3 maanden geef ik haar nu elke week les, en ze pikt het leuk op, tis wat, op je 53ste nog écht leren rijden

Laatst is ze voor het eerst in galop geweest, en ik ben echt supertrots op haar, op Tíbrá ook trouwens, die ondergaat het als een heuse beginnerspony
vindt het allemaal prima, en past zich super aan aan het kunnen van mijn moeder.Het eerste stuk heb ik Tíbrá nog even aan een halstertouw gehad, maar nadat de eerste paar foto's gemaakt werden, ging het toch wel erg goed los, dus de rest heeft ze los gedaan.
Eerst moeders, op het rustige stuk (ongeveer de 1e helft):

Ondanks dat het het rustige stuk was, toch nog een auto die moest passeren:

Even van de zijkant:

Leuk stel toch?

Daarna kwamen we op een stuk met meer auto's, dus nam ik het even over, mijn moeder heeft nog niet genoeg controle en zekerheid wanneer er teveel auto's aankomen, Tíbrá doet niks, maar kan soms wat draaierig zijn als ze moet stilstaan. En mijn moeder vond het zelf ook nog niet echt prettig.
Mijn stukje, en wat krijg ik een boos gezicht van die zonnebril zeg
(was ook nog een beetje tegen de zon aan het knijpen
)
Omdat mams foto's wilde hebben van dat ik het kluftje af kom rijden, moest ik een rondje van de zaak:

Dit was geloof ik een poging tot een töltje:

Mams ook weer blij

Deze foto vind ik erg sfeervol:

Hoe lang is jouw paard?

Mooie huisjes in de zon:

En op de baan kwam ik nog een stalgenootje tegen (Leelo @ bokt), even staan kletsen, en later nog een rondje samen over de baan gegaan, was erg gaaf

Hiervoor had ik haar bruut uit haar middagdutje gehaalt, zie : viewtopic.php?f=53&t=534364&hilit=