De stal had eigenlijk ten laatste begin november af moeten zijn en het was weeral 6 weken geleden dat Angel een zadel heeft opgehad...maar mijn grootmoeder was erg ziek.
De stal was eigenlijk ook niet zo hoognodig want ze had er al één, maar nu kan ze lekker bij de andere paardjes staan, terwijl ze anders apart stond (naast de geiten). het werken was eerder nodig

Maar gisteren hebben we dan eindelijk de tijd, de plaats en het goede weer gevonden om het zadel en de longeerlijn af te stoffen

Genoeg gekletst! Hier de foto's

Bovenaanzicht van hoe ik Angel 's morgens in haar nieuwe stal vond

Haar nieuwe stal heeft ook een dubbele deur, zodat ze kan buiten kijken

Neusstudie...

En snorstudie

Eerst een rondje wandelen door de piste
Genieten van het uitzicht:
En weer verder (de dame die leidt, ben ik niet

Net aan de longe
Drafje:
Nog draven: (dat beentje!

In de bocht

Galop!
Hei baas! Moet ik niet eens in de andere richting?

Niet dan, weer een drafje

Oké, nu ist wel tijd om te draaien

Drafje in de andere richting
En ook een keer galopperen
En om af te sluiten nog even het stappen op de gevoelige plaat vastgelegd
Daarna geen foto's meer, want ik kan niet tegelijk rijden en foto's maken (toch niet op dit moment gezien ze echt nog niet veel kan)
* Kan iemand me via pb uitleggen hoe je filmpjes kan plaatsen?
* Nu je hier toch bent, laat even een berichtje na

Wees wel zo vriendelijk er rekening mee te houden dat dit paardje echt nog niet veel kent en dat het bovendien erg lang geleden was. Wij zelf waren erg tevreden. Links loopt ze stukken soepeler dan rechtsom, dus daar wordt aan gewerkt; Verder heeft ze vaak niet door dat je ook wel eens een stapronde van haar zou kunnen verwachten

Verder is het natuurlijk de bedoeling dat ze meer over haar rug gaat lopen, maar we vonden het nog wat te vroeg om met extra hulpen aan te komen. Volgende keer maak ik van de neusriem wel een gecombineerde. Ik vond het eerst niet nodig, maar nu denk ik dat het haar kan helpen haar concentratie meer op de oefening te richten ipv op het knoeien met haar bit, vooral rechtsom (zie je ook op de foto's).