Hij ging met Invierno naar de bos en we spraken ginds af. Ik nam mijn oude Ralphke mee en liet de jeep in de bos staan.
We hadden aan het 'meertje' afgesproken en daar zou ik even op Invierno rijden omdat mijn rug die dag iets beter was. Ik heb 1 jaar niet meer gereden. Het was prachtig weer. Aan het water ruilde we van ruiter en klom ik op vierno ...die schoot weg en was net een bom ! onmogelijk om hem halt te laten houden en stâppen ging niet vlug genoeg
ik heb getwijfeld om eraf te gaan want mijn rug kreeg te veel schokken door zijn draf en galop ter plaatsten
Ik heb hem nooit zo hevig en moeilijk gehad, iets te...de teugels die ik normaal in dressuur nie voel waren hier 2 beton blokken
en ik miste mijn dressuur zadel. Maar wat een gevoel om OP mijn paard te zitten in de bos na 1jaar _/-o_ Stef komt aan *o/*
Ik erop ik erop
Viern is ZOT van water en is er niet uit te krijgen sinds hij geen schriek meer heeft
Ne mooi zondag namiddag met mijn trouwe Ralph en lieve Invierno op pad...meer hoef ik nie
Nee halt blijven houden lukt niet Stef
Check Inviern zijn oog
Jaaaa Ralphie ik kommmm
Ja ! Nu de uitleg !!!...We waren kapot van het lachen met Vierno zijn bezigheid !...
Hij speelt niet alleen in het water NEE, Hij gaat met zijn hoofd IN het water tot net onder zijn ogen !!! JAJA echt, zijn neusgaten en al hé ONGELOOFELIJK, OM stokken die vanonder liggen te pakken en ermee te spelen, Hij schud ermee en dan gooit hij ze weg
NOOIT GEZIEN.Die is echt niet normaal van waar hij dat haalt, god weet
MMMMMMMM WATERGRAS
ALLES gaat door zijn mondje
goe da er geen vissen waren
En Stef ging eens dieper gaan....
Tot..Invierno vanachter wegzakte (CHECk Stef zijn gezicht)
[img]http://im1.shutterfly.com/procserv/47b5ce37b3127cce9498bdb12c3e00000016108IbNmjhq2ba [/img]
Het was echt een mooie dag gelijk ik er al lang geen meer gehad had.
Allemaal heel erg bedankt om te kijken

je moet maar heeeeeeeel trots op je paardje zijn! 
) 
zullen we een 'speciale watermonsterpaarden" clubje vormen ?