Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
gave foto's!
.
wat een kanjer zeg!MoonChloe schreef:Echt een hengst
(we hebben ook een hengst op de stal staan, die doet PRECIES dezelfde![]()
)
TheNinaGame schreef:haha mooi man,
Heeft ie 1 grote hobby?
Slijgeren :p??
. 

ja deze vent heeft een hoop meegmaakt vooral met zijn castratie gelukkig heeft ie nu een goed baasje en is alles weer goed gekomen ik ben blij dat ie nu zijn vaste plekje heeft. geef hem maar een dikke kus van me quinoa schreef:Gave foto's hoor, ja mijn hengst is ook zo'n fan van steigeren. Met welke leeftijd heb je hem laten castreren?
Kimmie_girl schreef:haha diablootje kmoet zeggen onder het rijden was die super braaf en keek weinig om naar andere paarden, Je moest natuurlijk wel laten weten wat wel en niet mogt en meneer luisterde goed..
Khoop dat je blij bent met de foto`s
bolletje schreef:hey das tog nog bij dirk? niet veel later had marieke hem gekocht.
daar was ie echt lief in de bak.., maar in spijkenisse was ie duidelijk van gedachte veranderd klein monstertjeja deze vent heeft een hoop meegmaakt vooral met zijn castratie gelukkig heeft ie nu een goed baasje en is alles weer goed gekomen ik ben blij dat ie nu zijn vaste plekje heeft. geef hem maar een dikke kus van me