Er was dressuur en springen en de grote prijs.
Ik deed mee met dressuur en springen in de L. Er is de Bixies (voor de kleintjes), B en L. Ik wou graag op picasso en mijn wens werd vevuld. Picasso is een soort, tsja wat voor ras zal ik hem geven, bonte fjord ongeveer. Met zwart, lichtbruin en wit. Het is een pony van rond de 1,50 en redelijk
stevig gebouwd. Beetje dik en bol, stevige nek enzo maar springt alles en loopt super aan de teugel. Met de dressuur moest ik om 9:07, dat was dus echt vet vroeg opstaan. Ik moest als 2e, (balen)... Ook nog in de buitenbak. Haha maar het ging op zich redelijk, alleen het wijken niet want dat kan die niet, wil die niet. Maar dat maakt niet zoveel uit
. Voorderest vond ik het aardog soepel gaan op wat slordige foutjes na en zijn prachtige gehinnnik ondertussen naar de andere paardjes die een eind verderop (niet zichtbaar) aan het losrijden waren. In de middag was er springen (de B moest namelijk eerst). Het was een mooi parcours van 10 hindernissen en al zeg ik het zelf, we hebben wel eens moeilijkere gehad. Maar we krappe bochtjes ertussen enzo, voorderest wel normaal, 1 dubbel en op de rest moest je gewoon goed aanrijden. En ik was FOUTLOOS, echt hij vloog super over de hindernissen, het ging behoorlijk snel maar ja, als hij dan beter springt
. Daarna was er barage, ik moest als eerste de barage rijden want ik was ook met springen als 2e en in de barage als eerste
. De barage was echt super moeilijk bedacht. Het was alleen maar bochtjes en draaien en keren, en net voor de hindernis uitkomen. Maarja. Mijn dikke schat sjeeste als een gek erdoor heen en ik half naast mijn paardje hangen om het goed voor de hindernis te sturen anders vloog die ut de bocht. En een tijd van 28 nog wat.
en foutloos. De verdere baragemensen hadden fouten of werden uitgebeld behalve de laatste. Die was net 1 seconde sneller dan mij en ook zonder fouten, haha die scheurde ook zo mooi door die bochtjes. Bij de prijsuitrijking werd het echt nog leuker. Eerst de dressuur. En ja ikke werd 2e. Mooie beker en mooi rood lindje. Toen het springen (had al uitgerekend) ike werd ook 2e. En als je als beste van die dag was je clubkampioen. en ikke met mijn twee twede prijzen werd dat. Omdat de gene met 1 eerste prijs verder geen prijzen erbij hadden. Ikke echt zoooo onwijs blij. KWam ik daar thuis met 3 bekers en 3 lindjes. Best aso
Kus vooe iedereen die ik die dag heb voorgelezen en al mijn vriendjes van school en uit mijn paardrijles en de rest van de manege en ..........
kus

Ik Vind Amis Lief Kiwi , Passertout 
SIE JE GAUW IN DE SOMERVAKANTIE:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D