omdat wieke vandaag zowel pinky als fellow zou gaan rijden, mocht elize onverwachts pinky uitstappen
, en die kans laat ze dus echt niet schieten
het commentaar zal ik zelf alvast geven (voordat ik dadelijk heel bokt over me heen krijg
), elize had idd geen lange broek aan en geen goede schoentjes, het was ook niet de bedoeling dat ze zou gaan rijden, dit kwam geheel onverwacht, en elize is zo'n grote pinky-fan dat ze iedere kans aangrijpt om maar op pink te kunnen rijdenze is ook niet 1 keer door de beugeltjes gegaan (wat op sommige foto's misschien lijkt!!!), en er is altijd iemand dicht in de buurt geweest,
zoals vele van jullie wel weten is pinky een grote kindervriend en zal ook absoluut geen stap verkeerd zetten met een klein kind erop,
dus a.u.b lieve bokkers........jullie snappen vast wel wat ik bedoel
hier onze grote kleine pinky-fan elize die even haar beugeltjes goed doet

dan even poseren met pinky

aan de teugel stappen

een stukje draven......

oefenen met voorover zitten voor de drafbalkjes

en erover heen......(je had dat lachende toetje moeten zien
)
en nog een keer

joehoeeeeeee wieke..........had je dat gezien????????

en nog even uitstappen en dan lekker eten pinky, dat heb je wel verdiend na zo braaf te zijn geweest met die grote kleine fan van je

dit waren de foto's, elize heeft weer de avond van der leven gehad en ze wil ook echt wedstrijdjes gaan rijden op pinky
nogmaals het commentaar heb ik zelf al gegeven, ik weet dat er hier op bokt op sommige topics heftig gereageerd kan worden maar bokkers , zodra de kleine kan lezen laat ik dit natuurlijk ook aan haar zien dus be nice please
alvast bedankt......

, elize is ook dan nog maar 5 jaar en ook nog eens klein voor haar leeftijd dus voorlopig kan ze vooruit met de kleinere pony's