En ja, deze mooie vent staat ter dekking

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En ja, deze mooie vent staat ter dekking

:~
Het kost wel wat werk hoor, zo'n keuring: scheren, geklooi met dekens, wassen met temperaturen onder het vriespunt...maar goed, het is voor een goed doel
De keuringseisen snap ik zelf ook nog niet veel van, maar ik weet wel dat de trend zo klein en luxe mogelijk is

parouscha schreef:Ik heb er juist maanden na toe getraint, iederen dag trainen een 3 kwartier.
Maar toch een 3de, heb jullie ook gezien Anke

Anke schreef:parouscha schreef:Ik heb er juist maanden na toe getraint, iederen dag trainen een 3 kwartier.
Maar toch een 3de, heb jullie ook gezien Anke
En niet even voorstellen![]()
Balen als je wel getraind hebt en dan een derde.
Ach we hebben niet te klagen, we hebben hem geschoren, op stal, elke dag even op wei en een paar keer geoefend en dan een 2e plaats bij de 2e premies.....

Vanneke schreef:Mooie jongen! Ik zou toch ook nog eens goed nadenken over die eventuele verkoop van Samba! Ik zou zeggen, hou hem en zoek nog een paar merries voor hem uit! Daar komen zeker mooie appaloosaveulens van voort !!!!
Misschien ga ik hem wel voor de wagen beleren, daar is hij denk ik heel goed geschikt voor! Maar ja...tijd hè!