We moesten al erg vroeg weg om 7 uur! want we wonen in Drenthe! het begon om 9 uur! maar wij hadden natuurlijk helemaal verkeerd gereden dus waren er om 10 uur! maar we waren de enige 2 die een strandrit gingen maken ( wel met begeleiding natuurlijk
) Ze had de paarden al opgezadeld voor ons! ik mocht op Nestle pff die is grooot!! en mijn vriendin mocht op Remy na een heel eind door het bos en de duinen hebben gestapt en natuurlijk gegaloppeerd! kwamen we op het strand aan! pff die paarden hadden er zin in!! we mochten los gaan Nestle springt heel eng aan in rengalop maar het ging allemaal perfect! wel ontzettend hard! eigenlijk mochten we de begeleidster niet in halen maar ik kon hem niet houden dus toch toestemming om voorop te gaan!! het was super gaaf! en we waren om kwart over 12 weer terug! Het was een top dag
Hier volgen de foto's

even kennis maken!!

Nestle even knuffelen!!

Pff wat zit ik hoooog!!

Melanie kennis maken met Remy

En hup Mel op Remy

Hier kwamen we net aan het op strand

En hier kwam ik aan in rengalop!!!
Reacties zijn altijd welcome!!

En wie heeft nog meer een strandrit daar gemaakt en wat vonden jullie er van???

Lig je daar op het strand in het halfnatte zand... Toch maar weer op het paard gestapt (lees gehesen) en al hobbelend nog een half uur naar de manege toe gereden (lichtrijden ging niet meer... en het was op een stuk waar de paarden normaal gesproken galoppeerden, dus stappen lukte ook niet... 't begon ook al aardig donker te worden, dus haast hadden we ook nog ) Had trouwens niet gedacht dat het gebroken was, omdat ik dacht dat je dan je voet niet meer kon bewegen en dat kon ik dus nog wel.... al deed het wel verrekte auw..

heb alleen een mooi deukje in mijn scheenbeen zitten...Is mooi aandenken...