nou na lang wachten heb ik dan eindelijk de western barefoot binnen. omdat het nog langer wachten zou zijn op een nieuwe heb ik het testzadel kunnen kopen met korting welke nog in uitstekende staat is
en het rijdt zo heerlijk.
alleen helaas is de singel aan de te lange kant maar we zien wel wat we daar aan gaan doen of wat er aan gedaan kan worden. het is niet zo'n enorme ramp. het zadel zit alleen ietwat te los nu

maar ja overleven we wel.
na bianca hierover gemaild te hebben is het singelprobleem ook opgelost ik krijg gewoon een andere in de goede maat.
toppie service daar.

hier alvast 2 pics maar aangezien ik de afgelopen paar dagen niet lekker ben geweest. heb ik gisteren ook alles snel snel gedaan en zit het misschien niet helemaal zoals het moet

maar ja betere pics komen nog wel een keer overdag ook. maar dat is ff wachten tot het weekend. ik heb er gisteren dus voor het eerst weer een keer mee gereden op present, en voor diegene die haar niet kennen present is een beetje traag overal in soms zelfs heel erg sloom geweest ze werd nu al een stuk actiever nu het kouder wordt. ze reageerd beter en sneller. maar gisteren moest ik gewoon lachen om die dikke doos.
ze heeft denk ik van het uur dat ik aan het rijden was 3 kwartier alleen maar met de oortjes naar voren kei hard door de bak heen lopen crossen. ze was goed terug te nemen en niet aan het stieren ofzo maar gewoon enthousiast een beetje benen was galop
dus het is een goed zadel voor haar. ze werkt ineens nog enthousiaster als dat ze al deed. nu eens kijken hoe het gaat van de week wanneer ze serieuzer aan het werk moet gaan. foto's van het serieuzere werk volgen nog evenals pics met het borsttuig etc daar had ik gisteren allemaal geen zin in om daar mee te klooien om het op maat te maken.dus die houden jullie nog te goed van mij hopelijk alles in een keer dit weekend

groetjes fabske
p.s ja present is een alian en komt savonds tot leven
een dag later overdag
"]

weer een keertje 2 pics nog steeds geen actie pics.
preske is behoorlijk aan de stevige kant ben bezig het weg te trainen

ze krijgt al niet al te veel te eten maar ze kan dr toch nog dik van worden

verder is het borsttuig nog steeds niet op maat gemaakt dus het ziet er nu helemaal lomp uit. maar ik ga even kijken wat ik ervan vind als het op maat gemaakt is. dat zal over niet al te lange tijd zijn namelijk in het weekend al
het zadel zelf had ik denk ik vooral op de laatste pics ook wel een klein stukje naar achteren mogen leggen. dat zal ik de volgende keer eens doen. kijken hoe het dan ligt. ik ben er in iedergeval heel erg blij mee

) dus die moet nog redelijk nieuw zijn