Een heel leuk gezicht en ook heel interessant om daar een tijd naar te staan kijken. Hoe gaan de merries met de veulens om, hoe gaan de merries met de hengst om en hoe gaat de hengst met de veulens om...
Een duidelijke rangorde waarbij slaan niet nodig is maar een oortje naar achteren of een gil is duidelijk genoeg.
Veel foto's zijn helaas van veraf gemaakt. Zodra ik in het land loop bij de groep, heb ik 5 mormels om me heen die de camera op eten.
Gezellig hoor, maar niet mijn bedoeling

Vandaar bij vooral de veulenfoto's vaak de omheining erbij. Die 2 blijven de hele tijd achter me aan lopen....

Meaghan met Macy.

Samson, druk aan de omheining want aan de andere kant staat een jaarling merrie en Samson's concurent, oude ruin Sepp.
Samson is verschrikkelijk bang dat Sepp zijn kudde afpakt dus moet hij de omheining goed verdedigen

Caru en Meaghan. Ze zijn er nog niet uit wie de baas is

Samson.

Copper.

Samson kijkt eens voorzichtig of Copper nog hengstig is. Maar helaas, nadat ze zich maandag en gisteren liet dekken, laat ze het nu niet meer toe...

Teleurgesteld koppie...
Volgend jaar weer Sammie. Hopelijk zijn ze nu allebei drachtig

Maar ookal is Copper niet hengstig, ze vinden elkaar nog wel aardig. Ze staan regelmatig te neuzen en samen te grazen maar meer dan af en toe een gil van Copper is voldoende. Er wordt niet meer gedekt.

Macy en Meaghan, op de achtergrond Copper.

Caru en Meaghan.
Wat een heerlijk gezicht Marije, het hele spul zo bij elkaar.

), maar hoe weet je nu wanneer de veulens volgend jaar komen want je staat er neem ik aan niet de hele dag bovenop