Zondag 14 maart hadden we Carnavaljumping op de manege! Ik deed mee met Carla. Carla is een 10-jarige draversmerrie die dressuurmatig gerden is geweest. Ik heb haar vorig jaar leren springen, en toen (ook met de Carnavaljumping) een eerste parcours met haar gewaagd. Dat ging super. Maar dan heeft ze in mei een peesblessure opgelopen, en heeft ze 6 maanden stilgestaan
Maar nu is ze weer in topvorm. Sinds januari mag ze terug springen.In Februari was het jumping, toen hadden we enkele weigeringen. Dus ik verwachtte er niet al te veel van
Ik reed dus gewoon rustig mijn parcours, en het ging super! Foutloos parcours, en foutloze barrage!!!
We stonden voorlopig tweede, maar ik had gewoon voor een foutloze gereden, niet kortgedraaid of ook niet speciaal hard gereden. (Wou ook haar pezen niet schaden
) maar er moesten er nog een 13-tal, dus ja, had verwacht dat ik wel niet meer bij de prijzen zou zitten
Dus ik stond ondertussen al bij haar stal. Want wou ze even afzadelen. (Moest pas een klein uur later weer) en ineens waren ze mij langs alle kanten aan het roepen! Ik moest naar binnen voor de prijsuitreiking!!!
Dacht dat ik 5e ging zijn ofzo, maar ik werd 2e!!!
Mijn geluk kon niet op!!! We kregen een dressuurzweep en een rozet! Ik kan het nog steeds niet geloven! Haar eigenaar was ook heel gelukkig ermee!
In de volgende proef hadden we een weigering op de 1, wat ik haar niet kwalijk neem, want een weigering op de 1e ligt vaak aan de ruiter
dus zal ik wrs wel iets verkeerd hebben gedaan, alhoewel ik mooi ruim heb aangereden
maar ja, moet je maar eens aan Laura (Loolapelooza) vragen! Die heet mij zien springen
Maar goed, nu FOTOTIJD!!!
Ik op Carla en daarnaast staat haar eigenaar
Net na de prijsuitreiking:)) Allebei even trots
Weer bij haar baasje
Toen gaven we haar wat snoepjes, omdat ze zo goed gelopen had
Haar mooie hoofdje met haat gewonnen rozetje (2e plaats) Ben er zo trots op!
Nogmaals haar rozet showen, samen op de foto met haar eigenaar
, die ook heel trots was uiteraard
Nogmaals haar hoodje met haar rozetje
Tijdens de (onverwachte
) prijsuitreikingHier kregen we een dressuurzweep. Maar Kristel wist niet dat ze als de dood is voor zwepen. Arme Carla, ze begon gewoon te rillen van schrik, ik heb ze snel aan mijn moeder laten gevn
Zo dat waren ze allemaal
Er zitten een paar minder goede bij, maar nu staan ze er toch allemaal op
Op een aantal foto's zal je zien dat haar onderste neusriempje los is, dat was omdat we haar wat snoepjes hadden gegen, zo kon ze het tenminste fatsoendelijk opeten
Groetjes, Esther
PS, volgende jumping wrs actie-foto's! Dan is het normaal gezien in de buitenpaddock!!!
We waren samen dus een SPRONG 
Ze doen het dus niet echt volgens de officiële regels hoor. Dat zou best kunnen. Een andere verklaring is ook dat de nieuwe eigenares mss de kleurtjes door elkaar heeft gedaan? Maar in alle proeven deelde ze ze opdezelfde manier uit?