De kracht van bokt hoop ik. En ik hoop dat dit hier mag. Omdat ik zelf in de trekpaardenwereld zit en eigenlijk alleen maar foto's van trekpaarden heb en maak, deze oproep.
Ik ben voor een organisatie een website aan het bouwen en daar zou ik graag foto's op willen plaatsen van brave paarden. Ik ben vooral op zoek naar foto's die laten zien dat een paard kalm blijft in een stressvolle situatie. Dus in druk verkeer, bij grote machines. Ik heb ook ooit een foto gezien van een paard die op zijn gemak op een veerpontje stond. Liefst onder het zadel of aangespannen.
De foto's komen op een website, met naamsvermelding. Het is dus wel van belang dat de copyright van de foto bij jou ligt. Omdat de organisatie in de opstart zit kan ik nog niet op een openbaar forum uitwijden over wat de organisatie precies doet. Per pb kan ik daar prima uitleg over geven, mocht je een mooie foto hebben die we mogen gebruiken.
Kabayo
Geplaatst: 26-02-24 21:47
Ik zal even voor je graven
Edit Ik kan nu eerst maar 2 vinden
Chantalla
Geplaatst: 26-02-24 22:06
Niet zozeer grote machines en drukte (doet ze wel, maar geen foto’s van), wel een foto bij een tankstation. Heb je daar iets aan?
Of een foto dat ze tegen een kraan aan staat te schuren? Wel heel relaxed
Die foto bij een tankstation zou wel wat kunnen zijn. Ik ben vooral op zoek naar foto's die niet in een bak of "vertrouwde omgeving" genomen zijn. Dus top foto's Kabayo, maar net niet helemaal wat ik zoek.
Voor het eerst in een dorp rijden en ingehaald worden door 3 motoren
fenijro_tani
Geplaatst: 26-02-24 23:36
Pony in een kerk
Heb ook nog de video's waar ze naar binnen loopt op het geluid van de orgels
lies
Geplaatst: 26-02-24 23:39
fenijro_tani schreef:
[ [url=m/gvFZbA.png]Afbeelding[/url] ] Pony in een kerk
Hahaha! Ik zou graag de video zien
fenijro_tani
Geplaatst: 26-02-24 23:54
lies schreef:
fenijro_tani schreef:
[ [url=m/gvFZbA.png]Afbeelding[/url] ] Pony in een kerk
Hahaha! Ik zou graag de video zien
Geluid aan wordt aangeraden
nick_en_ik
Geplaatst: 27-02-24 00:05
Hier hebben we op wandelingen nogal wat “gekke” dingen gezien Helaas dus niet aangespannen/ohz, maar het gaat wel om een jonge pony dus wellicht interessant? Leeftijd variërend van 1,5 jaar oud tot 4,5 jaar oud, niet op volgorde.
Gewoon lekker met je neus in de vuilnis duiken
Nieuwsgierig maar braaf naar dieren kijken
En langs (stilstaande) voertuigen lopen, tweede foto is een stilstaande vrachtwagen op het erf bij ons, wat toch wel een overwinning was om langs te lopen na een slechte ervaring buiten op de weg met een vrachtwagen. Derde foto is een elektrisch autootje (een Twizy) waar ik weleens in rij
fenijro_tani
Geplaatst: 27-02-24 00:12
En achterin een Fiat panda, hier was ze nog niet van mij.
Weet niet of je dit zoekt? Colaatje scoren tijdens buitenrit.
Picopico
Geplaatst: 27-02-24 02:41
Moet het in Nederland zijn? Ik zag laatst op het YouTube kanaal Discover the Horse een aflevering over Freibergers (in Zwitserland) waar ze op buitenrit o.a. een rijdende trein, wielrenners, koeien met bellen, landbouwvoertuigen, een brug en een tunnel passeren. Misschien mag je daar wat van gebruiken?
Forcalquier
Geplaatst: 27-02-24 02:59
Heb ik wel alleen niet onder het zadel aangezien we nu net zijn gestart met zademak maken. Dit zijn foto's van mij PRE in de leeftijd 2 tot 3,5 jaar ongeveer.
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.